Lumea mea e simpla…

…about me

1. Frumoasa cu un scop precis

pe 7 Octombrie 2013

Cand fac 18 ani, imediat o sa dau de permis auto si o sa conduc de toti banii din portofel. Suna cunoscut? Asta am zis-o si eu si planul de acasa nu se potriveste cu cel din… viata. Pana la urma am dat de permis, dar placerea imi disparuse, ca si banii din portofel de altfel.
Ador senzatia de libertate pe care o am cand sunt la volan. Inainte sa imi iau masina eram intrebata ce masina vreau. Simplu. Am deschis un www si am ales: asta, asta si asta. Criteriile dupa care ma ghidam erau de ordin estetic. Trebuiau sa imi incante retina. Alegerile mele treceau pe urma prin criteriile altor persoane si asa faceam cu n masini. Nu ajungem la o masina de comun acord.
La o editie anterioasa a concursului SuperBlog am fost invitati sa testam modelele preferate de la Toyota. Acum aveam o adevarata problema, toate modele aveau ceva special. Undeva intr-un colt al parcarii toata lumea se ingramadea sa testeze o masina ce statea cuminte la toate sedintele foto ce i se faceau. Cand am vazut-o, am zis ca stau la coada aia numai sa pot sa ma bucur cateva clipe de o asa frumusete, o bijuterie pe patru roti.
toyota-Corolla-2013-exterior-tme-007-a-prev_tcm420-1236739 Corolla stralucea la propriu, stralucea la figurat, stralucea ca o felina argintie. Designul ei te atragea ca un magnet, era imposibil sa nu te apropii de ea si sa o admiri din toate unghiurile, dupa ce o testai, aveai senzatia de o vibratie in corp. Toate simturile erau exaltate de o adrenalina incredibila. Mana sus cine a putut sa doarma in acea noapte. Nici o mana ridicata? E de inselet. Fiabilitatea era la cote maxime.
Experienta la volan se strange cu fiecare kilometru parcurs. La inceput am fost invatata sa ma uit doar pe bord sa vad daca se aprinde ceva, acum stim si noi notiuni ca Simple Intelligent Parking Assist, Sistem Smart Entry & Push Start, Faruri halogen multireflector si pentru alte optiuni va invit sa descoperiti noua Corolla. Toate optiuniile au farmecul lor, dar sa va spun un secret. Parcarea imi va iesi la perfectie de acum inante si putina lume va stii cum de am evoluat asa repede. Noua Corolla este un vis frumos.
Toyota Corolla este frumoasa cu un scop precis, frumoasa printr-un design incredibil de bine de pus la punct si scopul nu poate sa fie altceva decat confortul pe care il va simtii soferul cat si pasagerii pe orice fel de distanta.
Estetica conteaza la fel de mult si cand o cumperi dar si pe urma. Cu cat arata mai bine, cu atat ai grija de ea mai mult si fiabilitatea este de tot ce isi doreste un driver. Amandoua merg mana-n mana. Se ajuta una pe alta ca doua surori siameze.

SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

