Lumea mea e simpla…

…about me

2. Viata sanatoasa la tine acasa

pe 9 Octombrie 2013

„La multi ani cu sanatate”, o expresie atat de uzuala, dar caruia nu ii dam atentia cuvenita. Cati dintre noi ne gandim la sanatatea noastra atunci cand nu avem nicio durere? Prea putini si cei mai multi din acesti putini au avut ceva in anamneaza lor.
Bunica mea mereu imi spunea sa invat din greselile altora ca eu sa nu le repet. Pana nu le incerci pe pielea ta nu prea ai cum sa memorezi aceste cuvinte. In fiecare zi vad zeci de pacienti. Unii din ei imi ajung la suflet si ma interesez in mod special de soarta lor. Cand programul de la spital se termina, trebuie sa am grija de mine si totul incepe cu sala de fitness. Dupa ce o frecventezi o perioada, incepi sa te preocupi si de ce sa mananci si mai ales cand.
storcator_Hurom4Masa principala a zilei este micul dejun si asta o stiu de cand eram de o schioapa.
Internetul este prietenul tuturor si asa am aflat ca dimineata este bine sa consunam un shake sanatos. Imediat am ajuns site-ul unui magazin online. Storcator dupa storcator si imi puneam intrebarea: pe care il cumpar? Raspunsul avea sa vina imediat.
In momentul in care incepi sa frecventezi o sala de fitness, incepi sa citesti multe articole despre sanatate si despre antrenori de fitness. Valentin Bosioc este o persoana pe care o apreciez foarte mult pentru evolutia sa. El este cel care m-a indrumat catre storcatoarele cu presare la rece. Avantajele sistemului Slow Squeezing System te cuceresc de la prima citire. Pentru cunoscatori pot sa spun doar atat: patentat Hurom. Prin presarea la rece se obtine o cantitate mai mare de suc, sucul isi pastreaza culoarea si sa nu uitam de gustul lui natural. Ce mai, o stoarcere naturala.
Acum am un zambet strengaret pe fata si imi imaginez cum ar fi sa le dau pacientilor mei suc in loc de acele pastile amare. Eu le-as da minerale, vitamine, enzime, nutrienti, antioxidanti, numai lucruri bune si naturale.
Storcatoare de fructe, da, cu ele micul dejun nu va mai fi o masa peste care vom sarii.

SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

