Lumea mea e simpla…

…about me

3. Doctorul personal al parului tau

pe 11 Octombrie 2013

Sa am parul lung a fost un vis indeplinit. Acum il aranjez dupa bunul plac si dupa incercari esuate, stiu ce i se potriveste si ce nu. Ceea ce vreau sa impartasesc cu voi in aceasta seara, este o experienta pe care am trait-o in clasa a IV-a.
Mihaela este coafeza mamei si cum mama mea era extrem de comoda, o chema mereu la noi. Imi placea sa ma uit la ea, sa vad cum ii pune parul pe bigudiuri. Tot procedeul mi se parea fascinant.
Ca un copil caruia ii placea sa isi bage nasul peste tot, am gasit punga cu bigudiuri si am zis sa le folosesc si eu in seara aceea ca doar nu are nevoie de ele acum si maine dimineata le pun la loc. Zis si facut. Le-am pus eu cum m-am priceput, dar am pus tot parul. Dimineata erau la locul lor. Am tras caciula pe cap si eram gata de plecare. Am ajuns in clasa, am intarziat ca de obicei, si acum sa ma dezbrac. Dintr-o forfota mare, se facuse o liniste teribila si totul coincidea cu momentul in care mi-am dat eu caciula jos. Linistea aceea nu o tinut decat cateva secunde si pe urma se auzeau numai rasete, care mai de care mai colorat. Mai e cazul sa va spun prin ce am trecut in aceea zi? De la o stare de euforie la una de imi venea sa intru sub banca de rusine.
Am ajuns acasa, nu imi mai aduc aminte mimica mamei, dar stiu ca mi-a explicat ca sunt prea mica pentru asa ceva, ca e vina ei ca m-a lasat sa sa uit cum i le pune si mai ales ca nu a avut grija de ele. Acele bigudiuri aveau o solutie care nu mirosea prea frumos, dar facea ca parul sa reziste mai mult asa rasucit. Acum trebuia sa imi readuca parul la forma lui naturala. Atunci am aflat ca exista mai multe tipuri de par si ca al meu este gras. Eu slaba, el gras, mi se parea de neconceput pe atunci. Ca parul meu sa revina la forma initiala, mama s-a gandit ca trebuie sa mi-l spele cu produse specifice lui. Atunci au aparut in baie produse pentru sebum control, produsere pentru regenerare si chiar pentru anticadere, toate de la Gerovital. Tratamentul cu toate aceste produse a durat… de atunci si pana azi. Da, parul meu a revenit intr-o saptamana la forma lui initiala, dar continui si acum sa folosesc acele produse. Samponul sebum control este prietenul meu si ma ajuta sa tin parul pe linia de plutire si alternez cu samponul pentru regenerare. Nu stiu cat de bine e sau nu sa combini doua sampoane, dar mie imi prieste aceasta combinatie. Avand un par gras, el are tendinta si de a cadea. Cand timpul nu ma preseaza ii aplic un ser anticadere.
Sanatatea parului este foarte importanta pentru noi pentru ca ne influenteaza direct. Stiu ca in prima saptamana dupa acel eveniment a folosit din plin kitul Gerovital Plant Tratament pentru regenerarea parului pentru ca acest kit actioneaza de la radacina parului si pana la varf. Daca tot am deschis cutia cu produse special destinate parului, a zis sa faca un lucru pana la capat si asa a luat si samponul sebum control. Acum ma bucur ca s-a intamplat asa, pentru ca am crescut alaturi de aceasta firma, mi-a fost alaturi in toate etapele vietii, indiferent ca eram vesela sau trista.
Intamplare adevarata din viata mea. Farmec, doctorul parului meu.
SuperBlog 2013

2 responses to “3. Doctorul personal al parului tau

  1. De ce nu are titlu articolul?l 😦

  2. anamaria04 spune:

    nu s-a salvat . il repun.

Lasă un răspuns

