Lumea mea e simpla…

…about me

4. Tentatii (i)rezistibile

pe 15 Octombrie 2013

Tentatie irezisbilita… Ca sa aleg aceasta tentatie a trebuit sa sap in memoria mea si sa ma gandesc la ce imi placea mie cand eram mica. Bingoooo! Adoram sa ma imbrac sport si cand am aflat ca diriginta este profesoara de sport am zis ca aici e de mine. Se facuse si o clasa sportiva, dar mama a zis ca acolo nu se invata carte asa ca m-am multumit cu diriginta mea care a stiut sa imi fixeze bine aceast microb. Imi aduc aminte cat de chinuita ma simteam intr-o fusta. Abia asteptam sa se termine respectivul eveniment. Stii expresia aia: 4 scanduri si o cruce si gata costumul? Cam asa ma simteam eu in fusta si pantofi.
Ei bine, anii au trecut si tentatia era din ce in ce mai mare. Intr-o lume in care colegii mei se refugiau la mine in scara ca sa fumeze sau care sa chiuleasca de la scoala, eu imi puneam rucsacul in spinare si imi descarcam energia negativa in sala de fitness. Marea plictiseala de la scoala se instala la ultima ora. Fiecare avea motivul lui sa urmareasca secundarul: unii pentru orele care urmau in pub cu tigari si ceva alcool, eu pentru orele din sala de fitness. Simteam cum ma eliberez de toata energia negativa acumulata in ziua respectiva. Era ca un drog, fara sport ma simteam captiva in propriul corp.
tentatiiO parte din prieteni ma vedeau ca fiind ciudata, ca imi place sa stau printre aparate decat cu ei. Bisericuta mea m-a inteles si stia ca dupa ce imi fac norma de adrenalina, putem sa iesim la un film sau intr-un parc.
Chiar si acum cand unele lucruri din viata s-au schimbat, am ramas fidela tentatiei. Mai sunt zile cand nu pot sa ajung si pe urma am un sentiment de vinovatie. Lucrurile care sunt importante pentru un om, nu se schimba nici cu trecerea anilor. Tentatia te alege ea pe tine si nu tu pe ea. Ceea ce e rau e ca uneori iti intra in sange si tu nu contientizezi ca te controleaza ea pe tine. Atat timp cat dependenta este una sanatoasa, eu nu am de ce sa imi fac griji, nu? Orice antranament trebuie sa se termine cu stretching. Dupa tretching propriu zis urmeaza altul la figurat intr-un fololiu cu ochii la un film. Tentatiile perfecte sunt cele irezistibile si de curand am citit despre Thanks for Sharing . Abia astept sa fac un stretching total cu acest film si nu doar cu recenzii sau cu trailer.
Iubesc tentatiile irezistibile, ma fac sa simt viata cu intentitate maxina. Combinatia este esenta.
SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

