Lumea mea e simpla…

…about me

5. Cand te gandesti la Miez de Lapte, la ce te mai gandesti?

pe 16 Octombrie 2013

Daca viata ar fi numai „lapte si miere” ar fi plictisitoare sau ar fi ca intr-un paradis? Tind sa cred ca fericirea ar fi la ea acasa. Atunci eu vreau sa stiu cum ar fi intr-un miez de lapte. Cum ar fi cand ai simtii o fericire suprema de nu ti-ar mai incape in propria piele? Cine nu a mirosit o data un nou-nascut si nu a zis ca miroase a lapte? Eu spun acum ca miroase a miez de lapte, unde esenta este cea mai buna si cea mai puternica.
Delaco a castigat marele premiu cu aceasta combinatie. Nu putea sa aseze alte cuvinte care sa se potriveasca atat de bine. Mie imi place sa il mananc simplu, nu de alta am si intitulat acest blog „Lumea mea e simpla… „. Ambalajul sa nu credeti ca il arunc. Am o prietena care face sapun in casa si ii place atat de mult forma de la acest produs incat i-am spus sa va ceara drepturi de autor. Cand o vad cum munceste, parca imi aduc aminte cum faceam si eu la mare cu nisipul ud.
poza-miez-pt-tema
Miez de lapte, gandul meu zboara la un copil nou-nascut, care nici macar nu stie sa planga, care nu are lacrimi. Copilul este atat de pur si de nevinovat, atat de gingas si de adorabil si in tot dexul daca o sa te uiti, nu vei gasii un cuvant sa sublinieze esenta lui.
Ma gandesc si la acel sapun care mai de care colorat si parfumat. Forma lui este unica si chiar am auzit persoane intreband de unde are acele forme. Un zambet mare pe fata si atat, aceasta a fost raspunsul.
Pe final sa va spun un secret, eu sunt fan branza. Instructorul mi-a spus sa consum proteine, branza este un produs proteic si eu ascult de indrumarile lui, pentru micii mari mofturosi recomand miezul de lapte.
SuperBlog2013

Lasă un răspuns

