Lumea mea e simpla…

…about me

6. Vacanta perfecta la Straja

pe 18 Octombrie 2013

Sa fii bugetar uneori nu este un lucru benefic. Imi este foarte greu sa imi iau concediu si doar cate un weekend prelungit cu o zi sau doua pot sa am. Ca sa simt frumusetiile acestei toamne m-am gandit sa petrec un weekend la Straja. Imi place sa simt aerul rece de munte cum imi patrunde in plamani si chiar daca uneori ma mai inec din cauza acestei experiente, continui sa ador altitudiniile si cota 1400 suna bine.
Mi-ar placea ca la sosire in cabana sa fim intampinati cu sunca afumata si/sau fiarta, cu usturoi si boia, cu ceapa rosie si cu branza de vaca ceva mai veche si grasa, practic cu un platou care ma face sa uit de calorii, sa imi anesteziere putin memoria ca sa nu ma gandesc la eforturile care vor urma pe urma.
Imi place sa fac un mic tur al imprejurimilor dupa sosire, doar asa pot sa imi descarc adrenalina acumulata de peste drum. Revenind iar la cabana mi-ar placea sa vorbesc cu un ghid si sa imi spuna ce anume am putea vizita, in ce ordine, sa ne dea mici sfaturi pe care doar oamenii ai locului le stiu.
Ador surprizele pe care natura ni le face si in aceasta perioada au aparut ghebele. Daca sunt sau alte surprize asemanatoare sa ni se spuna. Vreau un ghid care sa ne cultive calitatea de a ne descurca si de a ne procura aceste placeri. Nu exista placere mai mare decat sa te bucuri de efortul muncii tale.
Zilele petrecute in pensiunea straja trebuie sa fie pline de memorabile. De exemplu mi-ar placea sa stiu daca se poate practia bungee jumping dar nu de oriunde ci de pe telescaun. Adrenalina la dublu imi place sa ii spun eu.
Sunt momente cand memoria nu este ansteziata si ca sa elimin o parte din caloriile de la mesele imbelsugate, mi-ar placea ca Vila Alpin sa detina o sala de fitness si sauna.
Cel mai important ingredient al excursiei este doza de nebunie sa o avem la noi pentru ca avem ceva sporturi extreme de incercat: rafting, tiroliana, escalada, paint ball, activitati speo. Acum pot sa spun ca de unele nu am auzit si tare repede m-as baga sa le practic.
Trebuie sa recunosc ca a trecut ceva timp de cand nu am mai coborat in rapel si pe tiroliana, dar nu o sa le ratez acum ca am aceasta ocazie de a-mi reimprospata aceasta placere. Imi place sa merg pe jos si chiar am incaltaminte speciala pentru trasee montane si mi-ar placea sa imi plimb pasii prin locuri pe unde nu am fost si unde rar ajungi. ATV-ul este la mare cautare, dar eu am ramas fidela mountain bike-ului. Stiti celebra expresie: pe timpul meu maica…
Mie o sa imi fie greu ce voi alege sa vizitez din cauza timpului scurt pe care il am efectiv la dispozitie, dar locuri de vizitat in imprejurimile statiunei Straja sunt foarte multe.
Adevaratele rasfate ale acestei iesiri din oras vor fi papilele mele, de cand pun piciorul pe acel taram minunat si pana plec, ele vor fi regine. Am tras cu ochiul la restautrantul vilei si este sublim, fiecare detaliu este bine ales si mancarea este pe placul meu.
PS: Este prima data cand imi doresc sa ajung la premiera SuperBlog 2013 pentru ca ceva important in viata mea s-a schimbat si vreau sa sarbatoresc cu voi si pentru ca distanta este mare pentru mine sa o fac intr-o zi, am stabilit sa imi iau concediu in aceea perioada si sa fac o oprire si la rude in Valcea. O mare rugaminte am: sa nu ninga, nu stiu sa controlez masina pe zapada.
V-am pupat si ne vedem la platoul cu sunca de la Vila Alpin.
SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

