Lumea mea e simpla…

…about me

7. Gentile reimaginate

pe 19 Octombrie 2013

Firea sportiva din mine intotdeauna a mers pe geanta – rucsac. Cu greu am acceptat sa am o geanta – geanta. Ea, indiferent de forma pe care o are, este piesa din garderoba femei care nu lipseste si ii scoate in evidenta trasaturile.
Am observat un lucru la mine. Imi cumpar in anotimpul rece geanta din piele si in cel cald din material textil si explicatia ar fi ca vara gasesc foarte rar o geanta din piele colorata asa cum imi doresc. Industria aceasta a gentilor din piele a ramas putin in urma cu preferintele femeilor si rar gasesc un model care sa fie cu adevarat impresionant.
Geanta neagra din pielea este nelipsita in garderoba femeii. Cand gasesc una pe sufletul meu, o port pana uit de unde o am si mai ales cat am dat pe ea.
Dimensiunea ei este foarte importanta si desi pe piata au inceput sa apara gentiile – sac, eu raman fidela celor cu o dimensiune normala. Sper disperarea noastra si nu numai, lucrul pe care il cautam este intotdeauna ultimul pe care il gasim in geanta, iar dimensiunea chiar nu conteaza in acest caz.
O geanta poate construi o tinuta sau o poate darama. Alegerea unei genti nu este un lucru asa de simplu pe cat il vad barbatii.
Geanta_piele_naturala_Yvonne_rosie_12Ca o barfa intre fete vreau sa va spun prima mea experienta cu geanta. Avem 15 ani si eram in clasa a IX-a. Am zis si eu ca e timpul sa fac o schimbare pentru mine si atunci am luat o geanta pe post de ghiozdan. Unele carti intrau mai greu, dar caietele erau rasfatate, pe atunci nu gaseai genti supradimensionate.
Geanta unei femei este intotdeauna plina de mistere. Imi placea sa ma uit in geanta mamei fara ca ea sa stie ca sa vad ce are acolo. Daca imi spunea tot farmecul disparea.
Magazinul Reeja este taramul fermecat de unde ne e greu sa plecam. Ochii nostri sunt incantati la maxim, am pune in cos multe genti si lucrul cel mai bun e ca nu trebuie sa caram noi cosul.
SuperBlog2013

Lasă un răspuns

