Lumea mea e simpla…

…about me

8. Care este adevaratul secret al seductiei?

pe 21 Octombrie 2013

Privesc. Priveste. Schimbul de priviri este un joc periculos. Cate un zambet se strecoara din cand in cand. Desi el este subtil, simt ca este mult prea evident pe fata mea si incerc il ascund. Imposibil. Incet, totul incepe sa semene cu o idila. Simteam ca il cunosc de undeva, ca avem un trecut impreuna si totusi era prima data cand il vedeam. Privirea lui imi oferea protectie si lucrul asta ma fascina. Aveam atata nevoie de acest lucru si el mi-l oferea gratuit. Simteam ca ma oglindesc in ochii lui, sa fie un vis? Nu, nu era un vis, dar pentru o secunda de neatentie, el a disparut din fata mea. Restul serii mi-am petrecut-o la propriul film din imaginatia mea.
Urmatoarea seara incepea cu filmul care nu se terminase. Cu gandul la el, incepusem sa imi aplic un machiaj natural si extrem de discret. Voiam sa fiu eu. O rochie neagra fara umeri pana la jumatea gambei cu un bolero si-au facut aparitia pe firavul meu corp.
Niciodata nu am stat bine la capitolul vorbe si ma simteam relaxata cand totul se rezuma la comunicarea non-verbala. […] Ochii nostrii erau din nou conectati unii la altii. Semnalele unei iubiri se transmiteau timid, dar culoarea din obrajii trada totul. Ca printr-un mit, totul parea fantasmatic si mii de super-puteri imi dadeau incredere in mine. Atitudinea mea ii oferea o stare de relaxare si il facea sa zambeasca. Trebuia sa fiu eu, ca el sa se indragosteasca de mine si nu de o masca pe care maine e posibil sa nu o mai gaseasca. Increderea in mine era plusata super_playboy_male_rabbit_head_transparent_backgroundde parfumul Super Playboy for her. Imi placea sa il privesc, sa ii urmaresc miscarile. Avem ocazia sa vorbesc cu el, dar nu voiam ca acea vraja dintre noi sa dispara. Imi placeau aceste reguli ale jocului numit iubire in care cuvintele nu erau bine primite.
Dupa ce piesa de teatru s-a terminat, am avut cateva secunde in care l-am cautat cu privirea si nu l-am gasit. Pasii ma purtau catre garderoba si ma gandeam, oare cand o sa-l revad? Dintr-o data am simtit o mana calda si familiara care se impreuneaza cu a mana si fara sa stiu a cui e, o strangeam de parca nu voiam sa ii mai dau drumu. M-am intors sa vad cine e si l-am vazut cum insipra urma parfumului meu, lucru care a durat cateva secunde. Se vedea ca ii face placere. Ochii aproape imi lacrimau de emotii, dar imi placea sa ne privim fix in ochii atat de aproape. Dorinta, placere, miraj, prin aceste cuvinte as putea traduce ceea ce am simtit in acele momente. Imi placea acel sentiment, era magic. Ne cautasem toata viata si acum iata-ne impreuna. Pe fundal incepuse melodia „Sa nu ma lasi sa-mi fie dor”. Ne-am imbratisat cu o forta inexplicabila si tarziu ne-am uitat iar unul la altul si ne-am spus buna in acelasi timp. Cand intalnesti o persoana care iti seamana, poti sa spui ca ti-ai intalnit sufletul pereche.
Vorbele distrug ceea ce privile construiesc.
SuperBlog 2013

One response to “8. Care este adevaratul secret al seductiei?

  1. […] se fac in timp. Candva spuneam “Vorbele distrug ceea ce privile construiesc”, vezi aici. De ar fi doar vorbele… Un singur cuvant iti poate schimba ziua, un om iti schimba intreaga […]

Lasă un răspuns

