Lumea mea e simpla…

…about me

9. Stampile si obiecte de papetarie accesibile

pe 23 Octombrie 2013

logo-vectorial-stampile-onlineCred ca nu exista persoana pe acest pamant care nu a fost intrebat ce anume vrea sa se faca atunci cand va fi mare. Eu am avut cateva variante de raspuns, dar nu a fost si ceea ce fac azi. Sunt de parere ca jobul alege persoana si nu invers. Munca de birou este cea care mi s-a potrivit ca o manusa. Ca nou angajat trebuia sa imi notez fiecare lucru care mi se spunea, pe care il vedeam, sa fiu un mic radar personal. Intr-o luna consuman atat de multe pixuri, cat toti colegii mei la un loc. Niciodata nu stiam unde mi-am lasat pixul si asa luat altul si altul si iar altul. De cate ori il pierdeam, imi aduceam aminte de Mircea Diaconu – Filantropica, cand a spus ca fumeaza la milionarii, asa si eu, doar ca eu inlocuisem tigariile cu pixurile.
Blocarea posturile in sistemul bugetar, a avut efect si asupra mea. Am primit decizie de a tine locul secretarei cand este in concediu. Am ramas uimita cand am vazut cat de multe hartii vin la ea. Mai in gluma, mai in serios secretariatul incepusem sa il vad ca pe un paradis al hartiei. Cele doua xeroxuri mancau hartie pe paine, faxul la randul facea acelasi lucru doar ca el era mai pretentios, voia o hartie speciala, acte de tot felul intru zilnic in acel birou. Acum vad lucrurile ca fiind normale, dar aceastea au fost gandurile mele cand am vazut ca secretara stie sa faca si altceva decat cafea.
sigla_nouaFiecare hartie ce intra in secretariat i se pune o stampila, fie ca ea va ajunge la aprovizionare, la administrativ, la jurist, la x sau y. Am avut ceva de invatat ca sa stiu sa le deosebesc, dar acum totul mi se pare atat de usor incat nu stiu de ce ma speriam de stampilele alea la inceput. A ajuns de cateva ori tusul pe mine, dar doar asa am invatat sa pun tus intr-o stampila, parafa. De tusiera nu pot sa spun, ca acolo totul e prea simplu. Ma mai trezesc cu o stampila in mana si de fapt trebuie sa am alta, dar asta face parte din farmecul jobului.
Totul pare usor cand privesti lucrurile din exterior si atat de mult le iubesti cand simti ca ele fac parte din viata ta. Mai rau e cand le duci lipsa in concediu si te gandesti la ele ca la persoane dragi tie.
SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

