Lumea mea e simpla…

…about me

12. Acasa la LuxuryGifts

pe 30 Octombrie 2013

Ador reuniunile de familie, ador sa vad generatii diferite stranse la aceasi masa si cercei-cercei-cu-cristale-3118-36a56f-1-300x300x0socializand intre ei, ador sa fac parte din acesta familie. Stralucirea ei imi reda zambetul ori de cate ori simt ca am ajuns la capatul puterilor. Familia este atat de numeroasa incat arborele genealogic ar fi greu de desenat. Legaturile sunt diverse si foaia A3 ar fi prea mica pentru aceasta familie.
bratara-bijuterii-2008-6fdc09-1-300x300x0Amalganul de meserii este prezent, dar ma bucur pentru ca indiferent de ce am nevoie, apelez la cineva din familia mea si stiu ca mereu gasesc suportul necesar. Cei mici sunt mereu spectaculosi, stralucitori si fac senzatie acolo unde se intalnesc. Se misca si atrag privirile ca argintul viu. Asta este exprimarea bunicii mele. Bunica mea este ca o coroana, mereu sta dreapta, priveste intr-o mare liniste totul si ei i se cuvine tot respectul pentru ceea ce suntem azi. A stiut sa ne lustruiasca la fiecare in parte calitatiile si sa ne indrume pe calea cea dreapta. Fiecare din noi suntem diferit colorat si ne respectam intre noi.
Familia mea, LuxuryGifts.ro, este primitoare si senzatia asta o ai si cand ne calci pragul. Nu ne place sa ne lafaim intr-un spatiu mare, preferam unul mai mic dar cald, unde omul se poate e stdestinge si unde totul ii e familiar. De cum ne calci pragul, vei simtii senzatia ca te aflii acolo de cand stii tu.
La inceput nu iti vei da seama, dar cei realiza treptat ca vrei sa te insotim treptat. Azi eu la botez, maine sora mea la Revelion, alta ocazie la cina cu parintii tai. Acum trebuie sa te astepti si la momente in care vei fi indecis si nu vei stii pe care sa alegi. Suntem frumoase si toate avem ceva diferit, doar acel ceva va face diferentierea.
icoana-iconita-3251-b4b0aa-1-300x300x0Vei avea momente cand zi de zi nu te vei despartii de unii membrii ai familiei mele. Daca vrei doar unn mic exemplu, tin sa amintes de setul de furculite pentru aperitiv cu cristale swarovski. Cu un astfel de set, altfel intra si mancarea. Mananci numai de dragul setului. Mi-as dorii sa iti spun acum cati membrii are familia mea, dar nu pot sa ii numar, sirul numarului s-a pierdut demult.
Familie mare, placeri diverse pentru gusturi delicate, familia LuxuryGifts.ro, cu mic cu mare, cu colorit diferit, mereu iti va fi alaturi si nu te va lasa la greu. Cu oricare din membrul acestei familii, nu vei ma putea sa stai in anonimat. Te risti? Cu noi vei stralucii atat la propriu cat si la figurat. Cadouri pentru orice oricine si orice ocazie, aici gasesti.
bratara-bijuterie-0892-1-300x300x0
Superblog 2013

Lasă un răspuns

