Lumea mea e simpla…

…about me

13. Redescopera lumea dintr-un hibrid

pe 1 Noiembrie 2013

Visul meu, visul tau si chiar al majoritatii a fost ca la 18 ani sa detinem acel card de care cu totii ne indragostim. Cine e acel card? Este prietenul noastru cel mai bun. Pana acum nu am fost supusa unei suferinte pentru absenta lui, a permisului auto ca doar dupa el suferit cand ne este retinut.
Sa fii sofer nu inseamna doar sa ai permis, sa fii sofer inseamna sa stii sa asculti o masina, sa faci diferentierea dintre ele, sa traiesti orice groapa pe care o iei cu masina, ca si cum ar calca tu in ea. Anii de experienta iti modeleaza gusturile in materie de masini. In afara de puterea masinii, de aspectul ei, incepi sa apreciezi sufletul ei de a proteja natura.
Viata ne supune unor lucruri si ne scoate in cale diverse persoane cu un anumit scop. Lucrez in mediul sanitar si avand in fata zilnic zeci de micuti bolnavi, am inceput sa pun accent pe preventie. Imi place sa ies din oras, fie ca e undeva la munte sau la bunica la tara. Sentimentul pe care il capat cat sunt plecata dispare imediat cum ma intorc in oras. Simt aerul poluat si senzatia nu e una placuta. Adrenalina face parte din viata noastra si vrem sa o simtim cat mai des. Pedala de acceleratie atinge des podeaua, dar masina are o stabilitate de neimaginat. Deja e un vis complex dar foarte bun.
toyota-auris-2013-exterior-tme-002-prev_tcm420-1190846
Imi doresc o lume mai curata, in care poti sa te plimbi in voie. Nu mai vreau sa aud de la instructorii auto: invata sa asculti motorul, vreau sa ii invete pe elevi sa simta masina. Motoarele sa fie silencioase, atat incat daca vrei sa ii spui cuiva ceva in soapta, aceea persoana te va auzii.
Adio acel fum albastrui pe care il scoteau masinile. Cine nu isi aduce aminte de cum ramanea zapada in urma unei masini care era lasata sa se incalzeasca. Imi place sa imi supun mintea la multe visuri si sa ma gandesc cum ar fi daca… Cu o masina hibrid as avea senzatia ca plutesc, ar aluneca pe strazile orasului. Cred ca mai degraba as simtii cum urc pe ea pe niste nori, tot mai sus si mai sus.
Bunica mea imi spunea ca suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine. Ani de zile spuneam: femeie batrana, ce spune ea acolo nu are sens. Avea. Toyota Prius hibrid este masina care tine cu bugetul tau. Consumul extrem de mic, taxele la fel incat uiti ca mai trebuie sa achiti si asa ceva si sa nu mai vorbesc de placerea pe care o ai cand stii ca nu mai trebuie sa achiti taxa auto.
E greu de descris sentimentul le libertate pe care il ai cand stii ca banii tai nu se mai duc pe benzina si pe taxe. Simti ca acum incepi sa traiesti. Lumea pare mult mai zambitoare si de fapt nu pare, asa si este. Cu masina asta in proprietatea mea, am inceput sa simt ca sunt multumita de salariu. Parcurile erau pline de verdeata, da de verdeata. Asta ne lipsea in parcuri.
Energia masinii de la CEZ Vanzare este surpriza pe care o ascunde sub capota si imi place sa surpind prietenii cu ea. Le-o dezvalui la sfarsit ca sa le vad fetele ca la camera ascunsa.
Toyota Prius hibrid zboara, pluteste si dragoste fulgeratoare apare la prima vedere, nu ai cum sa nu o iubesti. Este divina.
O lume mai curata cu Toyota Prius hibrid la SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

