Lumea mea e simpla…

…about me

14. Blogging cu umor

pe 2 Noiembrie 2013

Cuvintele sunt magice si trebuie sa avem mare grija cum si cand le folosim. Copiii sunt nevinovati si de aceea situatiile pe care le provoaca sunt memorabile si ori de cate ori iti aduci aminte de ele intai razi si cand te potolesti poti sa povestesti.
[…] Era o zi de vara, iesisem cu copiii la cumparaturi. Fiecare sedinta de cumparaturi era o provocare pentru fiecare din noi. Rasete multe, lumea se uita la noi de parca scapasem de la circ. Atmosfera era una pe care ai dori-o sa o zilnic. Uiti de greutati, de facturi, de termene limita de la munca. Totul s-a terminat cu cateva sacose pline de cumparaturi. Acesta era pretul pentru reusitele celor mici care terminasera clasa cu calificative foarte bune, cu premii la concursurile la care participasera. Acum ca imi aduc aminte compar aceea imagine cu una din film. Ceea ce a urmat e demn de un scenariu.
In parcarea supermarketului am vazut-o pe sefa mea. Se apropia de mine si le-am spus celor mici sa nu scoata nici un cuvant cat o sa vorbesc cu ea. Ne-am salutat, i-a salutat si pe cei mici, ei nimic. Ca orice mama imi placea sa ma laud cu ei. Sefa stia de reusitele lor pentru ca ii spusesem, dar am vazut cum se schimba la fata cand ea incerca sa dialogheze cu ei si nu iesea decat un monolog. La plecare speram ca de data asta sa raspunda si ei, nimic. Simteam cum adrenalina imi pulseaza sangele prea repede. Am ignorat faptul ca sunt intr-o parcare si i-am certat si ii intrebam de cand fac ei tampenii din astea? Ca mai bine nu le cumpam nimic, ca nu merita si ca nu inteleg de unde au scos reusitele acelea daca nu sunt capabili sa spuna macar un buna ziua si un la revede? re.
Cu ochii lor albastrii s-au uitat la mine si mi-au spus: tu ne-ai spus sa nu spunem nimic, al facut ce ne-ai spus, unde am gresit? La auzul acestor vorbe, dintr-o stare de nervozitate maxima, am inceput sa rad si chiar am lacrimat bine de tot. Nu imi venea sa cred, parca nu era real. Nu ma asteptam sa imi ia cuvintele si sa le respecte ad litteram.
reeijaEu rad si acum cand va scriu aceste randuri. A fost o trecere prea brusca de la o stare la alta.
Reeija.ro m-a provocat la o povestioasa haslie sa o impartasesc cu voi. SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

