Lumea mea e simpla…

…about me

15. Cosurile iti pot strica ziua!

pe 4 Noiembrie 2013

Imi aduc cu placere aminte de anii de liceu. Fiecare incercam sa ne impunem personalitatea, sa adunam cunostiinte, sa ne formam o idee despre ce vrem sa urmam pe mai departe. In jurul meu nu am strans niciodata prea multi prieteni: 4 fete si 3 baieti. Eram o echipa bine sudata si iesirile erau memorabile. Intr-un singur domeniu nu ne puteam ajuta: in problemele cu iubirea. Ca sa trecem mai usor peste ele, peste teama de a fi refuzati, ne concentram si mai multe pe invatatura si de iesirile in parc. Un singur lucru important invatasem: indiferent de compania sau de bautura in care iti ineci tristetea, distractiile inveselesc trupul, dar nicodata sufletul ranit.
Mai era putin pana la balul de absolvire. La inceput priveam cu totii acest eveniment cu mult entuziasm. Cu cat se apropia mai mult, cu atat incepeam sa batem in retragere. Incepusem sa gasit diverse scuze, care mai de care mai puerile: pisica vecinei s-a imbolnavit / trebuie sa dorm cu bunica pentru ca ii e urat singura… Acest bal era provocarea vietii noastre de pana atunci. Lucrurile nu se lasa neterminate, asa ca am decis sa mergem pana la capat. Aparitia la petrecere ne-am facut-o pe rand si tare bucurosi eram cand vedeam ca fiecare din noi s-a tinut de cuvant. Am ras, am dansat, am impartasit emotii despre cei patru ani petrecuti impreuna, a fost o seara frumoasa sau aproape frumoasa. Un coleg si-a luat talpasita fara sa spuna nimc si acest lucru ne-a surprins. Pe vremea mea nu erau mobile, asa ca nu a ramas decat sa il intrebam a doua zi unde si de ce a plecat, lucru pe care l-am si facut.
farmec-gerovitalCu ochii in pamant, cu ei inlacrimati ne-a marturit marea lui problema. Complexele in fata iubirii trebuie sa paleasca. El avea tenul plin de acnee si i-a fost mereu rusine sa ceara sfaturi in legatura cu el. La bal o vazuze pe fata inimii lui si i-a fost asa de rusine ca nu o putea invita la dans. Totul sau nimic, asa ca a preferat sa plece si sa sufere in mica lui camera de camin. Daca auzeam aceasta povestioara de la altcineva ar fi ras, dar fiind a colegului nu am putut decat sa ii pun mana pe umar si sa ii spun sa ma astepte 2 minute. M-am dus la geanta si am scos de acolo Gerovital Plant Stop Acnee si i l-am intins spunandu-i: noi vom pleca care intro cu facultatea, cel mai bun prieten al tau Farmec va fi.
Pasii ni s-au despertit, rar ne mai intalneam unul cu altul. Colegul complexat nu a mai reusit sa ajunga la fata inimii lui, mereu ne povesteste cu atata dragoste despre ea. Acum este medic dermatolog. A ales aceasta profesie datorita acestei intamplari din viata lui. A pierdut o iubire, dar s-a refugiat in alta.
SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

