Lumea mea e simpla…

…about me

19. Sunt fan branza, sustin si semnez!

pe 16 Noiembrie 2013

Cand spui Delaco, deja papilele gustative se „gandesc” la ce e mai bun. Fericirea se gaseste in lucruri mici si atat de simple incat incep sa se certe intre ele care sa stea in fata si care nu. Parca sunt niste copiii de la gradinita, zarva multa si e o imagine la care nu stii cum sa reactionezi: sa razi cu o pofta de nedescris, sa ii iei de urechi sau sa ramai mut si sa nu reactionezi in nici un fel.
Miez de lapte este produsul care se joaca cu imaginatia mea. Imi place sa imi surprind cele doua nepoate cu acest produs. Forma lor este atat de ingenioasa „pacalesti” copilul sa manance si altceva in afara de ciocolata si inghetata. Branza este un produs benefic pentru sanatatea celor mici. Dupa ce descoperi produsele Delaco, te vei indragostii delaco_fan_branza_proof1de ele si toata lumea va stii ca esti fan branza.
Imi place sa ma joc cu nepotelele mele, sa le invat sa aprecieze lucrurile sanatoase. Pentru ele viata nu inseamna decat perimetrul curtii si putin imprejurul ei. De ziua mea am vrut sa le fac o surpriza si m-am dus, le-am „rapit” fara a le spune unde mergem. Entuziasmul nu stiu al cui era mai mare, pentru ca am vrut sa le fac o surpriza si am uitat sacosa cu formele pentru nisip acasa. Trebuia sa imi pun imaginatia la lucru. Pentru inceput am explorat zona ca apoi sa mergem sa luam masa in natura. Cand desfaceam Miezul de lapte, parca am avut in fata o imaginea care mi-a adus un zambet larg pe fata. Formele de nisip le aveam in mana. Ambalajul de la Miez de lapte a fost salvator pentru mine si de aici a inceput totul. Cu micile forme ce ne ieseau ne-am scris numele, am construit o echipa noua de fotbal pentru Romania, (mult mai buna decat cea de aseara).
Pe urma m-am gandit ce mai pot sa fac cu aceste mici forme. Stiam ca bunica mea va face in curand sapun de casa si mereu mi-am dorit sa am sapun din asta in forme mici. Nu pot sa va descriu senzatia pe care am avut-o cand le-am adus intr-un saculet de organza sapun in miez de lapte. Aceasta a fost expresia lor si tare mult mi-a placut.
Urmatoarea mea preocupare e sa fie sa fac piese de table in aceste forme. O sa fie mai amuzant jocul si nu ai cum sa nu zambesi cand o sa vezi piesele de joc asa haioase.
Ce as mai putea sa fac in aceste forme? Trebuue sa recunosc, sunt fan branza. Acum trebuie sa fug sa mananac niste… branza. Sa nu ma spuneti, shhhhh 🙂 .
SuperBlog 2013.

One response to “19. Sunt fan branza, sustin si semnez!

Lasă un răspuns

