Lumea mea e simpla…

…about me

Noul site Danone

pe 22 Mai 2014

Blogalinitiative provoaca bloggeri sa isi arunce cate un ochi pe rand pe noul site Danone!

Un regim de viata echilibrat, o dieta sanatoasa contine produse sanatoase, iaurtul este un aliment usor de consumat, sanatos si poate si „asezonat” in diverse combinatii. Cand un lucru este nou, atrage atentia si nu iti vine sa il lasi din mana pana nu il intorci pe toate fetele. Istoria Danone este uimitoare si mi-a facut placere sa imi aduc aminte de anul 1999 cand in Romania primea cu bratele deschise aceaste produse. Sper rusinea mea, am observat ca dupa atatia nu am incertat toate produsele de la ei, dar cu siguranta toate sunt la fel de deosebite. Mi-am propus ca in curand sa bifez multe din produsele care imi sunt necunoscute. Cu mic cu mare ar trebui sa mergem sa vizitam fabrica, de pe noul site am aflat si de ziua portilor deschise/ o data pe saptamana.
versus-494x494
Am pierdut notiunea daca mai exista programul „cornul si laptele” dar mi-ar placea ca produsele lactate sa fie distrubuite de Danone. Chiar si promotii prin licee, muzee cu produsele lor ar fi la fel de bine primite. Parca ii si vad de prichindei cu mustatile de lapte facute.
Pe cei mici ii atrag lucrurile colorate, interctive si ar intra pe acest site cu veselie daca ar gasi diverse joculete in care sa descopere produsele Danone. Cinema-urile au inceput sa revina in forta si la inceputul fiecarui film se introduce reclama unui produs, Danone poate fi acolo si acest lucru sa fie mentionat pe site. M-am intrebat de ce s-a ales pentru a nu pastra toate reclamere de la produse care s-au facut in dealungul anilor. E frumos sentimentul sa le revezi. Poate intr-o buna zi se vor introduce toate.
Cu cat e mai haios un site, cu cat combinatiile de culori sunt mai diversificate, cu atat acel site ramane in memoria celui care il viziteaza. Stiu ca totul trebuie sa aiba o nuanta per ansamblu dar cine nu risca, nu castiga.
Felicitari pentru curajul de a schimba un site, pentru ca exista riscul ca o parte din consumatori sa fie suparati ca nu mai sunt sectiuniile ca la inceput si pot considera acest lucru ca i-ar deruta.
La multi ani si dieta mea cu tine da roade!!!
10172743_732881373428795_4856276678600848870_n
Intrebare: pe cand urmatoarea petrecere? Sper ca raspunsul sa „tipe” pe noul site cat poate el de mult.

Lasă un răspuns

