Lumea mea e simpla…

…about me

Zonia.ro, prietena ta.

pe 25 Noiembrie 2014

Viata este asa de frumoasa incat uneori nu stim sa o apreciem. Acesta este punctul meu de vedere in legatura cu persoana mea. Cand simt ca nu imi gasesc locul e de ajuns sa ma uit cateva minute la un copil si sa-l ascult. Trebuie sa ma faca sa rad intr-un fel sau altu. Adevarat hot.
Frigul a pus stapanire pe tot si ne face sa stam mai apropiati de cei dragi, sa ne ghemuim unul in altul si in afara de asta, se pare ca dezvolta si imaginatia celor mici. Acum cateva zile in timp ce voiam sa ma duc la munca, aud o fetiscana cu parul balai si lung de era bagat in pantaloni. Mama cu siguranta era asa de grabita incat nu observase/uitase sa il scoata dupa ce ii da pantalonasii pe ea. Atentia asupra ei mi-a atras-o mintea ce ii sclipea. In timp ce incerca sa observe parca ceva in jurul ei, spune: „miroase a iarna, dar … unde e zapada?”. Vrand nevrand a trebuit sa zambesc si cum era sa nu ma las eu prada in visul cel mai frumos din anotimpul rece: cadouri.
Acum, eu urasc aglomeratia, urasc sa ma ia vanzatoarele la intrebari si involuntar de multe ori le cer sfatul, care se potriveste mai bine sau cine stie ce piticanie imi trece mie prin minte. Cand sunt la munca imi place sa ma imbrac cat mai elegant, dar cu o nota casual, ca sa nu simt incorsetata in ceva. Am studiat multe haine inainte sa aleg ce mi se potrivese pentru constitutia mea, pentru ca am vazut atatea rochite deosebite pe zonia.ro, iar noua colectie Zonia este pur si simplu captivanta. In timpul liber sunt tot timpul pe fuga si recunosc ca imi iau prima pereche de blugi sau colanti pe mine si de aici construiesc repede o tinuta lejera. La munca imi acord tot timpul de care am nevoie si acum sa va arat si voua ce anume mi-ar placea sa port vineri, pe 28 noiembrie. Este o zi speciala, spitalul la care lucrez implineste 30 de ani de activitate si chiar ma simt mandra ca voi fi alaturi de colegi. Greu de descris acest sentiment, dar sa revin la placerea femeilor : shoppingul.
_mg_5265 (1)Zonia.ro este o prietena care are peste 200 de modele de rochii de seara, incat iti face aproape imposibila alegerea. Eu a trebuit sa imi aleg o rochie de zi, dar sa nu credeti ca alegerea a fost mai usoara. Rochie Asha Caramizie prima mea alegere. Culoarea este una vesela si sparge monotonia care s-a instalat peste intregul oras. Curelusa atrage priviriile asupra taliei pe care ma chinui din greu sa o lucrez, croiala este ceea pe care o caut, sa imi ascunda coapsele. Fiind purtata cu cizme, alungesc piciorul. Totul imi incanta mie privirea si cu siguranta ca simtindu-ma asa transmit aceasta stare ca doar totul merge din interior.
rochie_casual5Acum, vazandu-ma intre atatea rochii si cape si orice ar mai poftii inima uneie femei, recunosc ca mi-a fost imposibil sa nu mai adaug o rochie in coltul inimii mele. Una e doar modul elegant de a spune, zeci as fi pus eu acolo, noroc ca unele nu mai sunt in stoc. Curat ghinion as spune. Acum, rochia pe care vreau sa va o prezint are toate ingredientele pe care le caut. Lungimea perfecta, imprimeul, nu ma lasa niciodata sa fiu trista si imi da o eleganta aparte, este lejera dar office, este Rochie Raissa Gri.
Zonia.ro, este o adevarata prietena, iti spune ce anume ti se potriveste si ce nu si un prieten nu te lasa niciodata cu portofelul gol. Cele doua rochii costa 168 lei (89 lei , respectiv 79 lei). Ca o fi de data asta, ca o fi de mos Nicolae sau de mos Craciun, stiu clar ca drumurile mele vor fi scurte, stiu ce imi doresc. Cu asta totul incepe.

Lasă un răspuns

