Lumea mea e simpla…

…about me

Evadeaza din cotidian si alege un stil de viata sanatos cu Sportaddict!

pe 28 Noiembrie 2014

Afara frigul si-a intrat total in drepturi. Incercarca sa ne tina captivi in casa. Parcurile s-au golit, abia daca mai zaresti cativa curajosi care practica fitnessul urban. Eu ma declar invinsa in fata frigului si imi iau la revedere de la parcuri pana la urmatoarea primavara.
Sanatatea este cel mai de pret lucru de-al nostru, dar apreciem acest lucru mult prea tarziu. Sedentarismul este pentru mine cea mai grava boala. De mai bine de sapte ani lucrez la birou si comoditatea se plateste. Pentru a face ceva pentru sanatatea mea, am ales sa imi fac abonament la fitness si aerobic (mai exact la step aerobic). La inceput mi s-a parut greu, ma enervam pe mine ca sunt inceata, ca nu tin ritmul cu colegele de la aerobic, dar alesesem sa am un stil de viata sanatos. Prima si a doua luna a fost cum a fost din punct de vedere financiar, dar pe urma a inceput sa se cunoasca si am fost pe punctul de a renunta si de a ma declara invinsa. Dar nu !!! Am descoperit Sportaddict si am inceput sa imi fac cateva calcule minore. Cu banii de abonamente puteam sa imi fac eu la mine acasa o mica sala de gimnastica. Evadare din cotidian chiar la mine acasa.
logoEu trebuie mereu sa schimb ceva in program pentru ca muschiul/partea adipoasa sa nu se obijnuiasca cu un program anume de exercitii si de asta am ales sa combin fitness-ul cu step-ul si uneori schimb chiar si ordinea exercitiilor. Lucrurile erau chiar simple, vointa aveam, tot ce mai trebuie era sa ma apuc de treaba. Partea de fitness o „traduc” cu exercitii de cardio si asa am ales cu banda de alergat dhs. Are inclinare pe 3 nivele si cu totii stim ca e mai greu sa alergi asa, dar te ajuta sa slabesti mai repede. Curiozitatea omului este nelimitata si putem vedea cat a alergat, cate calorii a dat jos, pulsul, distanta si viteza. Pentru ca nu voiam sa simt ca am spatiul invadat, mi-am ales o banda de alergat care se pliaza.
In ceea ce priveste aerobicul ai nevoie de acel stepper. La inceput am ales sa fac exercitiile pe stepper aerobic pe nivelul cel mai mic. O data ce vrei sa cresti ritmult, inveti pasii si vrei sa vezi rezultate mult mai vizibile, trebuie sa ridici si nivelul de la aceasta jucarie. Majoritatea din noi stam la bloc si stim cum e sa iti bata vecinu in teava de la calorifer sa nu mai facem galagie. Acum putem sa stam linistiti ca are picioare de cauciuc pentru a preveni zgomotul. Uneori se intampla sa mai alunece acest stepper cand facem exercitiile si de aceea trebuie sa cautam unul care are un sistem antialunecare.
Toate bune si frumoase, dar trebuie sa mai iesim si din casa, pentru ca oricat de mult NU ne place ideea de frig, simtim nevoia de schimbare. Acum doar nu o sa ies prin parc sa ma plimb, ca doar v-am spus ca la primavara ma mai intorc acolo. Exista un sport pentru care sunt dispusa sa inving frigul si sa il practic cu mare placere. Patinoarul este prietenul care ma asteapta an de an sa il mangai cu patinele. Va spuneam la inceput de sanatatea omului. Eu recomand ca fiecare sa aiba patinele sale pentru ca nimeni nu isi doreste sa se molipseasca cu o ciuperca de picior. Sportaddict ne este atat de prietenos incat ne prezinta o oferta incredibila de patine gheata. Tot ce trebuie sa faci e sa le iei pe fiecare in parte si sa alegi ce ti se potriveste.
Ca si concluzie va atasez ceva drag mie, cu mine:

Pentru mine nu conteaza cazaturile, conteaza starea de bine dupa care alergam cu totii.

Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ofertele de Black Friday de la Sportaddict!

Lasă un răspuns

