Lumea mea e simpla…

…about me

Un plus de frumusete cu Mylash

pe 28 Noiembrie 2014

Femeile sunt si vor fi mereu considerate sexul frumos. Acum sa nu ne culcam pe o ureche si sa credem ca indiferent cata atentie de acordam, noi o sa fim mereu frumoase. Frumusetea trebuie scoasa in evidenta, trebuie sa alegem ce ni se potriveste si sanatatea tenului conteaza foarte mult. Un ten sanatos inseamna sa folosim produse de calitate, sa avem grija sa nu fie expirate. Cine isi doreste sa se aleaga cu o dermatita alergica de la cosmetice?
Eu nu am fost genul de fata care a incearcat rujurile mamei, care a vrut sa fie ca mami. De cate ori incercam sa imi aplic ceva pe fata simteam ca am doua maini stangi. Nimic nu imi iesea frumos, mereu imi bagam creionul, rimelul, fardul in ochi incat nu mai puteam sa fac nimic pe urma din cauza lacrimilor. Dupa cateva experiente de genul acesta, incepusem sa am teama si cand apelam la un make-up artist. In vara lui 2009 am avut o frumoasa experienta cu Mirela Vescan la revista Unica.
506_3Acum doi ani, o schimbare, in viata mea a tras dupa sine alta schimbare si uite asa am ajuns, eu, sa lacrimez din ce in ce mai rar. Acum sa nu sa inteleaga ca ma ocup doar de fata, mainile sunt si ele favorite cand e vorba de rasfat si vin la pachet cu unghiutele. La Mylash gasesti Oja Salon Perfect. Recunosc ca mi-a atras atentia denumirea. Exact ca in facultatea, titlul agata cititorul. Prezentarea lor pe site mi s-a parut foarte ingenioasa. In acest mod, nunata pe care o caut poate fi gasita mai usor. Brandul unei oje il alegem in functie de calitatea sa: sa fie rezistenta, sa se aplice uniform. Nuanta in functie de intensitate. De ce recomand acest magazin e simplu, partea complicata a fost sa imi aleg ce anume vreau. Imi place sa ma imbrac in culori mai inchise si sa „sparg” aceste culori prin diverse metode. Asa ca imi aleg oja lac de unghii Salon Perfect Neons – 506 Traffic Cone.
Romanul este genul de om care se crede bun la toate, dar eu nu gandesc la fel. Sprancenele mele le las doar pe mana celor care stiu ce anume trebuie sa faca cu ele. Mi-as fi dorit sa le fi avut ceva mai dese dar, important este ca exista un mic artificiu pentru acest lucru. Cu ajutorul unui kit sprancene, acel minus este imediat remediat. Trebuie avut grija la nuanta sa dea acel look de natural. Stiind ce fel de sprancene am, mi-am ales Sablon + fard definire sprancene (maro deschis) Salon Perfect.
O femeie aranjata este altfel privita de cei din jurul sau, altfel i se vorbeste. Jobul iti impune uneori si astfel de obiceiuri, dar e un lucru frumos. Aprecieri de la femei si barbati ti se ofera tot timpul si starea de bine pe care ti-o da, iti face ziua mai frumoasa. Aceste sunt micile placeri care ne aduc zambetul pe buze.
Recomand cu incredere Mylash pentru ca descrierea produselor nu are cum sa nu te cucereasca si preturile sunt de-a dreptul captivante. Nu ma crede pe cuvant. Intra sa vezi: Mylash.
aa
Pregateste-te de cumparaturi de pe Mylash cu ocazia Black Friday!

Lasă un răspuns

