Lumea mea e simpla…

…about me

Vegis – Pentru Craciun

pe 28 Noiembrie 2014

Produsele naturiste au aparut in Romania de ceva ani si deseori m-am oprit asupra lor sa le studiez sa vad ce au in plus sau in minus fata de produsele pe care le gasim in magazinele traditionale. Ceea ce am ramas surprinsa sa observ la persoanele din jurul meu, e ca le considera doar produse cu o reclama aparte si nu ca ar fi chiar naturale, vor doar sa castige mai multi bani pe un produs.
Luna decembrie ne bate la usa si deja se simte in aer acea emotie a sarbatorilor. O fetita cu o carisma aparte mi-a spus zilele trecute ca miroase a iarna. Atunci am realizat ca asa e. Ochii ei mari si parul lung m-au facut sa ma las prada amintirilor de cand eram de varsta ei. Asteptam sarbatorile cu aceasi emotie cu care imi vorbea ea acum. Acum e randul meu sa aduc putina bucurie in inima celor dragi.
520242Sanatatea este cel mai important cadou pe care viata ni l-a daruit si trebuie sa avem grija de ea. Pentru ca am vrut sa imbin utilul cu placutul si pentru ca sunt adepta unui stil de viata sanatos, m-am gandit sa le ofer cadouri celor apropiati, produsele de la magazinul meu preferat, Vegis. Pentru ca in curand Craciunul ne bate la usa, m-am oprit asupra 683315subcategoriei Pentru Craciun. Aici am gasit produse naturiste deosebite. Persoana cea mai imporanta din viata mea este mama si m-am gandit sa ii achizitionez un set de produse pe care stiu ca de regula nu si le-ar permit. Tinand cont de varsta ei, stiind ce si-ar dori, m-am oprit la Crema Contur Ochi cu Colagen si Laptisor de Matca (Bio) si la Ulei Migdale Dulci Uz Cosmetic 100ml- Pulverizator. Aceste produse ii vor face viata mai frumoasa si astfel va uita de greutati. Sanatate nu pot sa ii aduc in dar, dar starea de bine pe care o va avea folosind aceste produse va conta enorm pentru ea, dar si pentru noi cei din jurul ei care o iubim. Beneficiile excelente aduse frumusetii si sanatatii de cosmetica bio – organica se datoreaza ingredientelor naturale, in special a celor din agricultura ecologica.
Vegis, te scapa de cozi interminabile si are grija de sanatatea ta.

Aboneaza-te la Newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday!

Lasă un răspuns

