Lumea mea e simpla…

…about me

Jocuri online pentru fete

pe 29 Noiembrie 2014

Copilul este o binecuvantare. Cum sa nu iubesti zambetul lui pe care il afiseaza in timp ce doarme.. Primii pasi pe care ii face, ti se pare cea mai mare realizare si cand iti spune prima data mama iti umple inima de bucurie. Eu iau parte la aceste fericirii prin intermediul nepotelei. Imi este tare draga si ma duc pe la ea sa ii dau sa manance, sa o adorm, asa stiu ca imi las fratiorul/cumnata o clipa sa se ocupe de treburile casei. Faptul ca este fata, ma face sa stau mai mult cu ea, stiu sa ii raspund la ce ma intreaba, parca nu am parte de intrebari capcana. Ne-am atasat reciproc una de alta si seara, cand ma duc la mine acasa, ii simt lipsa. Mare mi-a fost mirarea sa aud propunerea de la frate sa mi-o lase o saptamana in grija, ca sa plece si ei fara grija intr-un concediu. Stiau de la inceput ca voi raspunde afirmativ.
Acum trebuie sa recunosc ca nu stiam la ce sa ma astept. O saptamana doar eu cu ea, era ca si cum as fi privit intr-o negura. In primele zile m-am jucat cu ea, tot ce mi-a trecut prin minte, tot ce nu apucasem pana atunci si aveam eu in plan. Energia ei era debordanta. Seara reuseam sa asez lucrurile la loc, ca a doua zi sa le luam la joaca iar. Ordine faceam eu cand ea dormea, dar sa fac curatenie… Aici mi s-a ridicat cateva semne de intrebare. Seara intotdeauna va fi un bun sfetnic si asa a fost.
logoUrmatoarea zi a decurs normal pana i-am spus ca azi o voi lasa sa se joace la laptopul meu. Mirarea din ochi i-a fost mare, pentru ca stia ca este unul din obiecte la care mi are voie sa se joace. Am intrat pe vestitul site de cautare si am scris jocuri cu fete pe net. Cum voiam sa fac curatenie in casa, asta am invatat-o sa faca si ea dar in online. Acum totul va lua ca pe o joaca, dar cand va fi mare o sa isi aduca aminte ca ea facea curat de cand era de-o schioapa. Jocuri cu Elsa si Ana fac curatenie la xjocuri.com, Ana si Eliza fac curatenie la domiciliul meu. Ceea ce era distractiv era ca practic ne luam la intrecere care termina prima. Astfel de jocuri ii dezvolta simtul pentru curatenie, intelege ca fiecare lucru are locul sau si ceea ce nu observa ea acum e ca asa isi dezvolta indemanarea. Dupa ce am facut amandoua curatenie, ne-am mutat in bucatarie. Ea se ocupa de spachete ca avea jocuri de facut spaghete, iar eu m-am apucat sa fac o ciorba de pui de la bunica si chiftelute din piept de pui la cuptor cu piure de morcovi cu conopida. La sfarsit am degustat fiecare din produsul celuilalt si asa nici nu am simti ca a trecut ziua si totul a decurs „ca la carte”. Restul zilelor au trecut foarte repede pentru ca in fiecare zi avea ceva nou de facut.
Eliza se distreaza si invata, si cu siguranta peste ceva timp aceste mici obiceiuri din online se vor vedea si in viata de zi cu zi.

Lasă un răspuns

