Lumea mea e simpla…

…about me

Noua mea prietena din aceasta iarna, Andarina

pe 30 Noiembrie 2014

Copilaria fiecaruia este o lume aparte, o lume care ne-a format, ne-a facut sa fim ceea ce suntem astazi. Imi amintesc cu drag povestea Canuta, om sucit. Cu personajul principal din aceasta carte, consider ca ma identific foarte mult. Pai altfel nu se explica faptul, ca atunci cand vine frigul, eu imediat imi scot rochiile din dulap. Stiti cum sunt femeile, mereu vor sa arate altfel. Cel mai important lucru e sa stie ce o avantajeaza ca apoi problema „look-ului” este rezolvata. Eu folosesc acelasi tipar de rochie, dar mereu alta nuanta, alt joc de culori. Unele persoane din jurul meu si-au pus intrebarea, de ce nu iau rochiite si vara. saaaPai e simplu, constructia gambei este una mai proeminenta si pentru a ascunde acest lucru imi o cizma lunga, clasica si culoarea sa fie negru. Iarna este singurul anotimp in care ma pot bucura pe deplin in ceea ce inseamna vestimentatie.
Noi, femeile, mereu am vrut sa fim mai inalte decat suntem. Da, stiu ca sunt si exceptii, dar majoritatea decide. Un toc inalt nu este sanatos pentru piciorul nostru si cum este destul de dificil sa stai incaltata pe un toc inalt, eu aleg sa port unul foarte mic. Unele persoane considera ca doar nu vor patii nimic, dar poate prefera sa strige seful la ele de doua sau de mai multe ori. Eu vreau sa evit asemenea situatii si nu vreau sa ma impiedic vreodata pe acolo si de aceea mi-am ales pentru sezonul de iarna care bate la usa: Cizme Andarina negru din magazinul online Standard-shoes.ro, clasice, pana la genunchi si ca sa nu fie considerate banale, au la calcai un element „șic”. Am preferat sa fie cu negru pentru ca asa nu sunt conditionata sa imi aleg doar o parte din rochite.
Femeie este greu de multumit, vrea sa aiba mereu ceva nou la ea, dar in acelasi timp si ceva care sa nu se schimbe. Eu mi-am ales ca prietena de drum pentru noul anotimp aceasta pereche de cizme care mi-au incantat ochii si in curand, sper, sa imi incalte si picioarele.
Dupa gusturi, dupa port si calapod, reducerile sunt substantiale la standard-shoes.ro.

Lasă un răspuns

