Lumea mea e simpla…

…about me

Lista de cadouri

pe 3 Decembrie 2014

Romanul este genul de om dornic de a imprumuta obiceiuri din toata lumea. Cu timpul se vor uita care obiceiuri au fost ale noastre si pe care le-am imprumutat. Ca e bine, ca e rau, ca ne sunt de folos sau nu, fiecare om va trebui sa stabileasca aceste lucruri pentru sine.
Imi aduc aminte de o buna prietena care imi povestea ca la cununie a primit 5 fiare de calcat, 4 mese de calcat si multe alte obiecte in dublu. La ceva timp am gasit un articol pe care mi-a fost imposibil sa nu il arat. Un cuplu care a stat vreo 10 ani in strainatate, s-au intors in tara si urma sa aiba loc botezul fetitei lor. Au facut o lista cu absolut tot ce le-ar trebui si au publicat-o pe contul lor de socializare. Fiecare invitat isi alegea ceva de acolo sau la obiectele mai scumpe se uneau mai multi. La prima vedere parea un lucru de prost gust, dar privit mai cu atentie le-am dat dreptate. Tin sa imi anunt prietenii ca nu urmeaza sa am un copil, nici nu urmeaza sa ma marit, dar urmeaza sarbatoarea mult asteptata, Craciunul.
Craciun fara zapada, frig, ger, lapovita, polei si alte cuvinte din aceasi grupa semantica nu se poate. Stiu cat de greu imi fac eu curaj sa ies din casa pe asemenea zile, dar voi. Dar, de ce sa ies? Acum imi pot face lista de cadouri haioase direct de acasa. Primele persoane la parinticare ma gandesc sunt parintii mei. In magazinul online top-cadouri.ro am gasit fix ce voiam pentru ei. Sunt adepta unui stil plin de energie, miscare si mancare sanatoasa. Mancarea de la mama, o sa o iubesc intotdeauna. Asa m-am gandit cum as putea sa o ajut in acest sens. Furculita bbq cu indicator de temperatura, Brink o va ajuta de acum inainte si sincera sa fiu, deja vad o tava mare plina cu friptura bine facuta. Adio surprize pe care nu le vrea nimeni in bucatarie. Mancare la cuptor, mancare la cuptor, dar merge si un gratar, nu? Aici e domeniul lu’ tati, pentru el am un set barbeque cu 14 piese. Aceste bunatati culinare vor fi asezate pe fata de masa fata de masa in stil nordic. Am zis stil de viata sanatos, deci o data va gatii mama, o data tata. Am incercat sa le aduc la fiecare cate ceva in mod egal. Pentru tata am si un breloc cu deschizator de sticle. Acum stiu ca o sa il foloseasca mai rar, dar la vara o sa ii fie tocmai bun.
Poate ca va intrebati ce era cu acel cuplu de care va spuneam la inceput, despre lista lor. Uitandu-ma dupa cadouri pentru parintii mei, mi-am facut si eu o lista cu ce mi-as dorii. anaOrele de la fitness vor fi mai placute avand la mine Casti Smiley. Dupa orele de fitness, se „cere” cu maxima urgenta un dus si ca totul sa fie placut mi-am ales un set aromoterapeutic Lavender. Dupa acest tratament, corpul „striga” cu rugaminti arzatoare odihnaaaaa. Daca eu am nevoie de somn, laptopul meu nu ar’ avea si el nevoie de asa ceva? Pentru cel care nu ma lasa la greu de patru ani: Laptop Sleeping Bag. Dupa un asemenea tratament, a doua zi la munca, se va simtii energia mea, dar gata cu alergatul dupa pixuri si stilouri pentru ca vor sta, in acest frumos suport retro pentru birou, ce mai, sa curga cu cele mai frumoase cadouri de Craciun.
In incheiere va las o mica discutie intre nepotelul si verisoara mea.
Mihnea: Erai o mama asa draguta inainte de zapada asta.
Cristina: Dar ce treaba am eu cu zapada, mai mami?
Mihnea: Pai, ce fel de mama si-ar scoate copilul pe zapada!!!

Lasă un răspuns

