Lumea mea e simpla…

…about me

Plus Confort aduce liniste in viata ta

pe 5 Decembrie 2014

Zilele geroase de Decembrie imi aduc aminte de copilarie si mai pui si pe deasupra ca diseara Mos Nicolae ar trebuie sa isi faca aparitia. Indiferent cu ce o sa vina, o sa fie un moment pe care ti-l vei amintii peste ani si ani. Vreau sa cred ca niciunul din noi nu lasa sa se piarda amintirile din copilarie o data cu trecerea spre maturitate si chiar ar trebui sa le reactivam, maturii fiind acum, cand avem griji si tristeti, macar in mintea noastra.
Copil fiind in acele timpuri, vedeam lumea tare diferit fata de parinti, bunici, fata de orice alt adult din jurul nostru. La fel ca mine era si fratele meu, si verii si verisoarele mele, eram cu totii asa, incercam sa ne razvratim, luptam sa evadam dintre ei. Imi aduc aminte cat de mult imi placea sa gasesc pe geamul de la fereastra, acele flori de gheata. Speram, in sinea mea, ca a doua zi sa le gasesc si mai mari si mai frumoase. In dreptul fiecarui geam facuse mama cate un burduf pe care il punea acolo, ca sa nu se mai simta asa rau vantul rece de afara. Acele burdufuri au ajuns sa fie de multe ori armele noastre de joaca. In spatele blocului este o scoala, cu geamul inchis auzeam zumzetul micutilor iesiti in pauza si sa nu mai spun de sunetul clopotelului.
Crescand am dat nas in nas cu realitatea cruda si am inceput sa le dam dreptate „celor mari”. Florile de gheata nu mai trezea acea placere in mine, acele burdufuri cautam sa le inlocuiesc cu altceva,nu numai din punct de vedere estetic, tocurile de la geam erau scorojite, apa se infiltrase in ele si incepusera sa putrezeasca. Clopotelul de la scoala incepuse sa ma enerveze.
pcgros_02Se spune ca o paguba nu vine niciodata singura, era timpul de o schimbare. Clar, geamurile trebuiau schimbate. Aveam sa imi achizitionez termopane, dar de unde si de care? Fiind un domeniu nou pentru mine am luat ofertele la puricat. Dupa ce am despicat oferte, prima data in 4, apoi in 8, in 16 am luat decizia, Plus Confort aduce linistea in casa. Seriozitatea, profesionalismul, avand o echipa tanara si dinamica, au fost elementele care mi-au adus convingerea ca Plus Confort este partenerul potrivit. Despicand firul in cat mai multe ite, mi-am ales un geam termoizolant. Pierderile de caldura din locuinta sa fie foarte mici, adio burdufurile copilariei mele. Dupa ce au fost montate, imi placea sa ma uit la ele, designul era cu mult imbunatatit, vecinii cred ca gandeau ca am intrat si eu in rand cu lumea. Primul lucru pe care l-am observat, dupa design, este izolarea fonica. Incepusem sa ma pierd in timp, nu mai auzeam chicotelile copiilor in pauza, au disparut claxoanele de la masini, cand vantul era agitat nu il mai auzeam.
Ceea ce m-a incantat pe plan secund este faptul ca se intretin usor. O solutie de spalat geamuri si o laveta din bumbac sau celuloza si geamurile iti vor zambii mereu.
Romanul are o vorba: suntem prea saraci sa ne cumparam lucruri ieftine. Investitia nu este pentru azi si maine, investitia este una de lunga durata. Recunosc ca preturile au fost blande cu mine. Surprinzator pentru Romanaia de azi. Unii oameni nu au uitat sa fie oameni.

Lasă un răspuns

