Lumea mea e simpla…

…about me

Invitatul special de Craciun, Karin Gifts.

pe 7 Decembrie 2014

Luna Decembrie a sosit si ghetutele au fost asezate frumos pentru primul musafir asteptat din aceasta luna. Musafirul a venit, a lasat cadouri frumoase si si-a vazut de drum. Omul, indiferent de starea lui materiala, in aceasta luna incearca sa lase supararile deoparte pentru a simtii sarbatoarea Craciunului cum se cuvine. Ochii copiilor sunt ca doua oglinzi cand vine vorba de Craciun, de colindat, de Mos Craciun, de cozonacul aburind abia scos din cuptor.
Spiritul Craciunului se simte deja in companiile mai mici sau mai mari, de stat sau de privat. Braduti, ghirlande, colinde, mere si covrigii au umplut birourile si atmosfera este una calda, prietenoasa si plina de buna voie. Un mai mare drag sa vii la munca in aceste zile. Toata lumea vorbeste de bunatati culinare, de tinute elegante, de locatii unde vor petrece sarbatoriile, de rudele cu care se vor intalnii, de cadouri si cui nu-i place sa primeasca cadouri? Cadoul trebuie sa fie pentru cel care il ofera ca o carte de vizita si de aceea trebuie ales cu atentie.
Locul de munca si studiile pe care le am la baza, nu au nici cea mai mica tangenta. Azi, seful mi-a adus aminte de anii de studentie, in facultatea de Jurnalism ne invatau cat de mult conteaza ambalajul unui produs, ce impact are asupra oamenilor. Spitalul la care lucrez este unul cu cateva sute de angajati. Cu ocazia Craciunului, seful a vrut sa isi arate recunostiinta fata de angajatii si colaboratorii sai, sa consolideze relatiile cu acestia si sa le multumeasca pentru devotamenul lor. Dupa sedinta in care s-a stabilit si aprobat sa se achizitioneze cosuri cadou de sarbatori, eu sunt persoana desemnata pentru a ma ocupa de alegerea cumparaturilor si trebuia sa plec la shopping sau cos_cadou_happy_christmas_892cel putin sa cercetez „piata”. Zis si facut, am plecat din sala de sedinta si m-am asezat la calculatorul meu. Cand a observat seful ca eu nici nu plecasem s-a uitat putin incruntat la mine, pentru ca era primul „ordin” pe care nu il executam. Cu un calm de mai avea putin si putin si isi rupea dintii de la scrâşnit, ma intreaba ce fac. Zambesc, ma uit la el sa ii vad starea de tensiune si il intreb daca s-a intamplat ceva. Fara a mai continua cu intrebarile, se apropie de mine si atunci ii spun: cosurile corporate de la Karin Gift, sunt o oferta foarte interesanta. In momentul in care a da ochi cu frumoasele cosuri, aproape ca am simtit cum si-a venit in fire. Va spuneam mai sus de ambalaj. Mi-a placut ideea ca sunt ambalate si decorate manual, atentia la detalii era sporita datorita acestui amanunt. Preturile sunt convenabile, dar pot fi si mai convenabile pentru ca se fac discounturi mari de volum. Totul pare sa fie in favoarea managerului si respectiv a departamentului financiar, nu mai trebuie sa cheltuiasca nici bonurile de conbustibil, pentru ca se livreaza in toata tara printr-un sistem de comanda rapid si usor. Cadourile corporate de Craciun din magazinul online Karin Gifts, pot fi personalizate sau adaptate dupa dorinta sefului, ca doar el plateste. Alegerea mea este Cos cadou Happy Christmas, recunosc ca am o afinitate pentru acel albastru, iar in combinatie cu auriu, direct in lumea feerica de Craciun m-a trimis.
O data cu alegerea pentru angajati facuta, trebuia sa imi indrept atentia si catre colaboratori. Datorita lor avem bani de salarii, utilitati si investitii, datorita lor putea sa rezolvam cazurile pacientilor gravi bolnavi, datorita lor suntem azi inca o utitate spitaliceasca cu personalitate juridica si nu am fost comasati. Pe masura recunostiintei pe care le-o purtam, am ales pentru ei Cos cadou Blue Christmas. In primul rand am mers pe aceasi linie cromatica, am ales un cos care incanta si cele mai pretentioase papile. Descrierea in parte a fecarui produs din acest cos este de-a dreptul sarmanta.
colaboratori
Profesionalismul si flexibilitatea acesui magazin este captivanta si punandu-le pe toate la un loc, cu siguranta o sa le mai trecem pragul si cu alta ocazie. Daruind bucurie, daruind speranta, daruim o raza de Craciun in inimile angajatilor si colaboratorilor.

Lasă un răspuns

