Lumea mea e simpla…

…about me

Ambiguu

pe 16 Decembrie 2014

Oricine are zile proaste. Fac prost foarte multe lucruri. Uneori ma simt pierduta, dar rad. As vrea ca cineva sa vada dincolo de zambetul meu, frica de o am in mine, sa ma ia de mana si sa imi transmita: o sa fie bine, ai rabdare. Mi-am pierdut demult increderea ca o sa apara o persoana sa ma inteleaga. Eu nu am rabdare cu mine.
Nu stiu cate persoane si-au pus intrebarea cine este in spatele acestor randuri, de asta nici nu scriu despre mine (desi fiecare articol are o farama reala din viata mea, dar e prezentata foarte subtil). Consider ca nu e important acest amanunt si totusi azi am un amalgan de ganduri. In fata ta as alege o atitudine total diferita de cum m-ai cunoscut, cu greu mi-as aduna cuvintele. Imi e greu si in scris. Nu imi e teama de ce ai avea de spus, imi e teama de tacerea pe care ai putea sa o ai.
Evit sa frecventez locul unde intamplator ne intalneam cel mai des si totusi atat de mult mi-ar placea sa iti surprind zambetul. Imi e dor de el. Imi e dor de tine. Atitudinea ta mi-a oferit incredere, confort, relaxare, forta de a gasi o rezolvare si motivare. Ce am facut in schimb? Mult rau. Te-am intrebat daca stii exact unde stau? In cazul in care raspunsul tau ar fi fost pozitiv, mare bucurie in suflet imi aduceai. Nu e tarziu. E o poarta acolo deschisa.
Oare ce era pana acum in mintea ta si ce am schimbat (in afara de totul)? Nu ma intreba daca m-am pus in locul tau ca nu am facut asta, as avea nevoie de prea multe raspunsuri si unul din noi nu e pregatit sa intrebe, celalalt sa raspunda. Poate cu timpul imi voi raspunde mie. Nu caut sa ma justific. Nimic nu ar putea sa explice starea pe care o simt. Clar nu trebuia sa ai asteptari de la mine, sa ai incredere in mine, sa crezi in mine sau mai bine spus, sa ma primesti in viata ta. Prefer sa plec si totusi… raman aici.
… ai ascultat melodia de ti-am spus?
… cand voi putea iti voi cere iertare ca te-am ranit.

Lasă un răspuns

