Lumea mea e simpla…

…about me

Franturi de ganduri

pe 23 Decembrie 2014

Nimic nu este intamplator. Oamenii nu isi intersecteaza viata intamplator. Eu le multumesc tuturor oamenilor care au trecut prin viata mea, pentru ca fiecare a avut rolul sau. Ei mi-au definit personalitatea, m-au facut sa gandesc intr-un fel anume si am invatat de ce anume trebuie sa ma feresc si de ce/cine si in acelasi timp, stiu sa las viata sa ma surprinda. Intotdeauna vor ramane persoane carora nu le voi da drumul din viata mea. Indiferent de distanta dintre noi, indiferent pe ce drum ma duce viata, niciodata nu voi uita omul om. Am incercat sa uit un om caruia nu i-am vazut niciodata fata, este incredibil cat de bine imi este acel om intiparit in minte si totusi, cine e el? Daca asta nu am uitat, cum as putea sa uit omul cand m-a primit in viata lui si mai ales, in inima lui? As avea atatea de scris pe acest subiect, dar in seara asta vreau sa ii multumesc unei persoane pe care o apreciez de cele mai multe ori in tacere.
Flavia, o colega de facultate cu un suflet mult prea sensibil, un suflet care ma impresioneaza mult prea mult. Uneori imi da impresia ca traieste pentru cei din jurul sau, ca uita de ea si totusi e atat de frumoasa… Cuvintele ei din seara asta au fost ca o sarutare a bunicii pe frunte. Aceasta fata, cu zambetul mereu la ea, vede in mine o persoana optimista si mereu pozitiva. Adevarul e ca am momentele mele in care simt o mare greutate pe suflet, dar reusesc de fiecare data sa le dau la o parte si sa imi gasesc drumul spre lumina. Totul pleaca din atitudine si cand ai o atitudine adecvata, atunci totul este simplu. Nimic nu se uita, trebuie sa lasi trecutul sa fie trecut. Incerc sa combin lucrurile care imi aduc liniste in viata mea, chiar daca ele necesita efort, timp si / sau bani. Aceste lucruri imi doresc sa fie insotite de persoanele dragi mie. Fiecare a fost ales dupa chimia care se produce intre noi. Ador senzatia aceea in care vorbesc cu o persoana, de parca o stiu de atatia ani de zile si nu imi trebuie sa stiu prea multe lucruri despre ea. Fiecare om vine cu un trecut si intotdeauna am acceptat omul asa cum e el. Nimeni nu e perfect si cu totii gresim. Am gresit de multe ori, dar nu de toate greselile mi-a parut rau. Imi pare rau ca am atins un suflet sensibil, el fiind deja fragil. Poate intr-o buna zi voi reusi macar sa ii arat parerea de rau, atat indraznesc sa sper. Atat imi doresc acum, lucrurile durabile se fac in timp.
Candva spuneam „Vorbele distrug ceea ce privirile construiesc”, vezi aici. De ar fi doar vorbele…
flavia
Un singur cuvant iti poate schimba ziua, un om iti schimba intreaga viata.

2 responses to “Franturi de ganduri

  1. anamaria04 spune:

    atat de simplu si totusi atat de profund. cautam simplitatea, dar ne complicam atat de mult.

Lasă un răspuns

