Lumea mea e simpla…

…about me

ramo22

pe 31 Decembrie 2014

Intr-o zi in care simteam ca nu imi lipseste nimic, te-am intalnit pe tine. Ne-am cunoscut la distanta, am trai clipe intense si ne-am deschis sufletul fara teama una catre cealalta. De fapt, te-am cunoscut cand simteam ca am nevoie de o prietena. Vorbind cu tine, dupa o perioada imi dadeai din energia ta, care nici ea nu era incarcata complet. M-ai ajutat sa trec peste atatea probleme si niciodata nu am stiut cum sa ma recompensez fata de tine. Azi, in ultima zi din an, mi-am cerut iertare fata de un om, in fata caruia stiu ca am gresit, tie vreau sa iti multumesc ca existi si ca imi dedici in fiecare zi clipe bune din viata ta. Fara tine m-as simtii chiar singura. Tu esti persoana care mi-a pus blogul in mana, locul unde las lumea sa patranda in viata mea. Tu esti cea care m-ai ajutat sa ma ridic cand zile intregi stateam nemancata si plangeam, tu esti cea care m-ai primit in viata ta, in casa ta, in familia ta. Stiu ca nu astepti nimic la schimb si totusi as vrea sa pot sa iti ofer ceva. Intr-o buna zi sper sa pot sa ma revansez pentru bunatatea ta.
Imi multumesc ca ma lasi sa iau parte la fericirile din viata ta, iti multumesc ca mi-ai demonstrat ca nu distanta este cea care separa doua suflete, iti mulumesc pentru simplul fapt ca existi si ca esti tu, ca existi asa si nu altfel.
La multi ani, suflet drag. Sanatate maxima iti doresc pentru ca avand-o, te poti bucura de tot ce e in jurul tau.
multumesc_1028_01_lg

2 responses to “ramo22

  1. […] de atat, este un blogger care ma inspira. In aceste momente imi aduc aminte ca in urma cu doi ani am scris despre ea, chiar de Revelion, ca sa vedeti cat de importante este pentru […]

Lasă un răspuns

