Lumea mea e simpla…

…about me

Cartea din viata mea

pe 25 Ianuarie 2015

Viata unui om poate fi usor transpusa intr-o carte, pentru ca fiecare om are o poveste anume. Cartea pe care vreau sa o las deschisa din viata mea incepe o data cu botezul meu. Imi iubesc foarte mult nasii si ii consider ca o doua pereche de parinti. Cu usurinta le-as putea spune mama si tata. In ziua botezului ei mi-au urat ceva, ceva ce aveam sa descopar multi ani mai tarziu. Fiecare pas pe care l-am facut, m-a adus mai aproape de visul nasilor. Mereu au veghet asupra mea si erau foarte bucurosi cand au aflat ca sunt la liceul Sanitar. A trebuit sa le explic faptul ca singura legatura dintre acest liceu si mediul sanitar este trecutul liceului. Acum el poarta o alta denumire foarte putin cunoscuta in oras. Anii au urmat cursul lor, lumea ma stia ca o fata rebela pentru ca asa voiam sa par si sa apar in ochii lor. In realitate nu faceam altceva decat sa urmez cursul vietii care imi era destinat. De la un liceu cu un trecut sanitar, am trecut la o facultate de jurnalism, eu fiind o persoana foarte timida. Frumoase caracteristici care se completeaza perfect una pe alta: rebela si timida. Voiam sa imi inving timiditatea si atunci apaream in fata celorlati ca o fata rebela. In anul trei de facultate aveam sa ma angajes la spital si este locul pe care nu am mai putut sa il parasesc. Simt ca ma regasesc in acest mediu si ma completeaza si m-a ajutat sa ma dezvolt ca om, ca personalitate.

Lasă un răspuns

