Lumea mea e simpla…

…about me

Curajul de a o lua de la capat.

pe 26 Ianuarie 2015

Admiram un ten impecabil, dar oare cati dintre noi avem un astfel de ten ? Oare cate eforturi sta in spatele lui? Foarte putine persoane se intreaba, in schimb auzim cuvinte de lauda si de apreciere. Si totusi, unele persoane vin si ne intreaba care este secretul noatru. Niciodata nu am tinut doar pentru mine o astfel de informatie. Vreau ca toate femeile sa se bucure de un ten linistit.
PProblema mea era faptul ca excesul de sebum isi facea de cap si apareau si cosuri si deja vedeam cu ochii inchisi cum lumea chicoteste despre tenul meu care este deplorabil. Solutia a venit de la L’Occitane. Prima data am folosit Spuma demachianta angelica si lamaie. Aceasta spuma demachianta revigoranta curata tenul in profunzime si reduce excesul de sebum lasandu-l purificat si matifiat. Ceea ce ma incanta cel mai mult e ca imi curata tenul de cojitele ce apar pe suprafata tenului.
Cel de al doilea produs care imi este aliat este Ser sublim pentru fata. Pana sa descoperi ce efecte are aceast ser, ii remarci mirosul de iris care este atat de memorabil incat numai asa ceva ai vrea sa inspiri. Dupa o perioada, observi ca acest ser reduce porii pentru o forma uniforma, iar dupa o perioada de folosire, pielea ajunge sa fie destul de neteda si clara. Lumea este intr-o graba fara oprire si acest ser intra incredibil de repede in piele. Efectul de luminozitate este garantat, aproape instant.
Doua produse care se completeaza perfect si au reusit sa ma faca sa uit de probleme.
P (1)

Lasă un răspuns

