Lumea mea e simpla…

…about me

Visul grecesc

pe 28 Ianuarie 2015

Pasi vietii ne duc pe multe carari si zilele de concediu incercam cu totii sa le petrecem in locuri cat mai diferite. Dupa o perioada in care alarma ceasului devine un mare inamic, simti nevoie de a te relaxa, de a reincarca bateriile, de a te detensiona. Incecam sa ne programam concediile pana in cel mai mic detaliu, vrem sa vedem locuri noi, culturi si civilizatii total diferite de ale noastre. Acesta este punctul de plecare in cautarea unei destinatii pentru concediul de odihna din anul respectiv. La inceput cautam destinatii mai cunocute, nu indraznim sa te „aruncam” la locuri excentrice.
1
Grecia este renumita pentru plajele ei superbe, este o tara de care te indragostesti si pe urma iti doresti sa o vizitezi iar si iar. Eu nu sunt adepta unui city break, pentru ca desi ai foste multe lucruri deja aranjate, nu ai timp sa cunosti acel loc cu adevarat. Imi doresc sa vad foarte multe lucruri si daca timpul ar fi scurt, atunci le-as aglomera si rezultatul ar fi sa revin din concediu si mai obosita decat am plecat. In momentul in care caut informatii despre o locatie, recunosc faptul ca nu prea iau in considerare ghdurile turistice ca le-am putea gasii intr-o librarie, ci caut articole pe piata Google, unde oamenii isi prezinta propriul punct de vedere. Cel mai pertinent blogger pe care il apreciez cand vine vorba de blog de turism este Razvan Pascu. Acesta ne da sfaturi, ne spune care este drumul cel mai scurt pana la destinatie, ce anume nu trebuie sa uitam (ex: vinieta pentru Bulgaria care trebuie lipita neaparat pe parbriz). La o privire mai atenta pe site-ul lui o sa vedem ca el consultant marketing turistic. Un tanar care si-a facut treaba foarte bine.
Jur solemn ca nu sunt prietena cu drumurile pana la destinatie! Din acest motiv am ales ca destinatie Thassos. Este un taram mirific unde te deconectezi de la tot stresul acumulat. Este o ora asa de tarzie si eu citesc despre felurile lor de mancare, incat simt ca trebuie sa spun adio siluetei, papilele mele striga la unison: calamari, caracatite, tzatziki, saganaki. Ca sa le inchid gura si sa nu am regrete a doua zi, mi-am indreptat atentia catre Genius Travel si am gasit un sejur Thassos, pe masura cautarilor.
Concediul de vara este cel mai asteptat din tot anul si de aceea am nu am facut restrictie de la nimic in momentul in care mi-am ales casa pentru cele 10 zile de concediu. Hotelul Royal Paradise este alegerea mea si este situat la 40 de metri de plaja, in golful Rosso Gremos, intre Potos si Psili Amos, in zona de sud a insulei Thassos. In functie de preferintele fiecaruia iti poti alege camerele cu vedere catre gradina, vedere catre munte sau vedere la mare. Mirobolant, azi esti la mare, maine daca vrei esti la munte. Pentru cel care sunt vegetarieni sau vor un meniu dietetic si in concediu, problema lor este ca si rezolvata, exista un extra serviciu pentru aceste lucruri.
2
Thassos este una din cele mai apropiate destinatii turistice gresesti de Romania, nu este o locatie apriga referitoare la preturi si care ne ofera o experienta greseasca autentica. Acum am inceput sa numar zilele pana la concediu, asemenea militarilor care numarau zilele pana la eliberare. Oare vor avea loc in bagaje toate emotiile care ma incearca?
3

4
Sursa foto: aici.

Lasă un răspuns

