Lumea mea e simpla…

…about me

Placeri nevinovate de la Allview

pe 30 Ianuarie 2015

Viata este plina de schimbari. Ea capata in fiecare zi cate o forma, o culoare, un miros, o simtire. Trebuie sa traiesti clipa si ce a trecut, trebuie sa o lasi sa se stinga in demnitate, asemenea unui trabuc. Amestecand amintirile de acum 15 ani, de acum 12 ani, 10 ani, 7 ani si cu oricare alte amintiri de au lasat o amprenta adanc imprimata in inima ta, nu faci decat sa obtii un amestec de dulce – acrisor – amarui – acru si in felul acesta lezezi orice amintire – simtire – traire. Poate ca o sa crezi ca ma joc in cuvinte, dar te asigur ca nu am jucat nici Scrabble, recent.
Fiecare pas pe care il facem, fiecare decizie pe care o luam, fiecare lucru pe care il acceptam in viata noastra, are o influenta mai devreme sau mai tarziu asupra noastra.
Ani de facultate (Jurnalism) au trecut atat de repede, incat acum cand privesc inapoi catre ei, ma intreb oare… nu puteau sa mai ramana putin in viata mea? Indrumatoarea de an ne-a fost mai mult o prietena si am o ciuda pe mine ca nu imi mai aduc aminte tot ce ne-a invatat, toate discutiile noastre. Ceva ceva trebuia sa-mi ramana, totusi. Unul din seminarii care mi-a placut foarte mult a fost cunoasterea de branduri romanesti, before si after. E frumos sa te uiti in urma sa vezi evolutia unui brand, ii admir pe cei care reusesc sa supravietuiasca timpului. Uitandu-ma acum in trecut, trebuie sa va spun ca in primul an de facultate am primit primul telefon, a fost un cadou la care nu ma asteptam. Auzisem de pe atunci de telefoane fabricate in Romania, compania VISUAL FAN abia isi pusese bazele si chiar ma intrebam: oare cat vor rezista pe aceasta piata deja saturata?
Cand au aparut telefoanele cu touchscreen am mers pe aceleasi branduri carora le fuseseram fidela, dar m-au dezamagit. Raportul calitate – pret nu este cel la care m-am asteptam. Pe urma am studiat telefoanele Allview. Am ramas placut impresionata de evolutia lor. Dupa doua dati in care m-am simtit pacalita, am zis ca e timpul sa am mai multa grija ce fac cu banii mei si sa fiu mai atenta la ce imi aleg. Prima impresie conteaza foarte mult, cu greu te abati de la ea. Fiind deja de doua ori in locul ursului, am zis ca de data asta ii vin eu de hac vulpitei.
1Telefoanele celor de la Allview sunt frumos prezentate pe site, pozele au o claritate foarte mare. Ramai surprins de ele si cand te uiti si la pret, ramai de doua ori impresionat. Se vede foarte bine cat de mult au investit in calitate si in design. Telefonul de o sa imi fie alaturi la bine si la rau, este Allview C6 Quad 4G. Am cautat un telefon simplist, dar elegant si acesta chiar asa se intituleaza. Simplitatea inseamna frumusete in ochii mei. Daca pana la era acestor telefoane, nu eram atat de conectati in online, acum e greu sa ne gandim: cum ar fi fara acces la internet non-stop? Cu acest telefon ai super viteza pe internet, conectivitatea 4G o sa fie cel mai bun aliat pentru a te ajuta in acest sens. Vine un moment in viata cand simti ca vrei sa faci schimbari majore in viata ta. Eu m-am saturtat de ecrane mici la telefon, unde eram nevoita sa mut mereu pagina (cand in stanga, cand in dreapta) ca sa citesc o stire. Nevoile mele vor fi incantate de un display de 4,5”. Pe aceasi treapta, problema cu display-ul zgariat este scoasa acum din ecuatie, acest telefon este protejat de o sticla rezistenta la lovituri si zgarieturi.
2
[…] Cand eram mica, imi aduc aminte de cum stateam la coada la paine. Acum coada de la paine, s-a mutat in telefon. Deseori am asteptat sa mi se incarce o aplicatie, uneori asteptam sa mi se incarce si agenda si cand simteam telefon foarte cald, ii scoteam bateria ca altfel ramanea acolo blocat mult si bine. Niciodata nu am avut rabdarea sa vad in cat timp isi revine singur. Allview tine la sanatatea noastra mintala si datorita procesorului, RAM-ului si sistemul de operare, aceste probleme au disparut.
Ne place viteza, ne place sa ne miscam repede online, dar cum ramane cu miscarea propriu zisa? Eu incerc sa le combin pe amandoua si practic step aerobic, dar niciodata nu am vazut si eu o poza clara in timpul exercitiilor. Functia motion track parca este special pentru mine creata. Abia astept sa ma admir si nu oricum. Vreau sa ma vad pe o scara cat mai mare. Acest telefon se conecteaza la TV prin Wi-Fi Display utilizand dongle-ul Smart2View.
O sa treaca multa vreme pana voi folosii toate aplicatiile. Intr-o zi pot fi un sofer incredibil, care gaseste cele mai dificile adrese, in alta zi vreau sa fie liniste in jurul meu, altfel munca mea de regizor nu iese bine sau de ce nu, un fotograf. Atatea aplicatii incat vreau sa le spun celor de la Allview: jos palaria. Felicitari.
4Daca ar fi sa ma las cu adevarat rasfatata, mi-as cumpara si o tableta. Atunci cand iti place un lucru, nu il vei schimba decat pe altul mai bun. Conectivitatea 4G este o prietena adevarata si e clar ca iti doresti o astfel de conectivitate si pe tableta. Mergand pe acelasi sistem calitate – pret, tableta care m-ar insotii este Allview Viva H10 LTE. Timpul liber mi-l ocup si cu vizionare de filme. Incerc ca in fiecare seara sa bifez cate un film si fara o buna conectivitate, mai multi nervi mi-as face, in loc sa ma relaxez. Tableta ar fi folosita decat pentru placerile mele diverse. Imi place sa tin legatura si cu prietenii mei din alte orase si uneori sa le fac vizite surpriza. Cum orientarea in spatiu nu face parte din dotarea mea de baza, tableta ma va duce la ei. Ea stie unde sa ma duca, doar are sistem de navigare GPS si Glonass. Tot ce o sa imi pofteasca mie inima sa fac, voi putea sa pun in practica. S-au ales componentele potrivite si rularea lor va fi fluida datorita graficii Mali T760. Multe detalii tehnice nu are rost sa le aduc in „discutie” pentru ca eu va invit sa o vizitati aici.
Ce imi mai place mie la ea? Imi place sa conduc, tinta e bine delimitata si nu exista risc de a ma ratacii, dar de ce sa nu iau acele peisaje cu mine acasa? Le voi putea imortaliza atat de bine cu camera din dotare, si pe urma le voi putea edita si chiar le pot marii claritatea. Ce poate sa fie mai frumos decat atat? Cine a gandit expresia partenerul ideal la munca dar si in timpul liber, a spus un mare adevar. Eu abia astept sa ma delectez cu ea. Voi trece trei degete peste ecran si asa o sa imi aleg muzica dorita, mai simplu de atat, ce putea sa fie? Incanta-ti si tu ochii cu ea, pentru inceput.
3
Blogawards m-a invitat la aceasta visare si chiar a fost extrem de placuta sa descopar cu adevarat o firma caruia nu ii dadeam prea multe sanse la inceput. Mi-am adus aminte de o replica a actorului Mircea Diaconu – Filantropica. „Dobitocu de la librarie, a murit a doua zi. L-am ucis in chinuri groaznice la pagina a treia a romanului la care incepusem sa lucrez”. Cam seamana cu primele mele ganduri referitoare la telefoanele romanesti. Uneori e bine si cand gresesti.

Lasă un răspuns

