Lumea mea e simpla…

…about me

Scaunul potrivit pentru tine

pe 8 Februarie 2015

Zambetul unui om poate avea atatea semnificatii. Niciodata nu m-am gandit la acest aspect, pana cand in dreptul numelui meu a fost asezat cuvantul hedonist. Am zambit si incercam sa dau un raspuns, dar ce as fi putut sa raspund cand nu stiam ce inseamna acest cuvant? Imediat cum am ajuns acasa, am cautat in dex acest cuvant si am zambit, de data asta a fost un zambet mult mai larg, mai clar si mai placut. Zambetul meu a transmis de la necunoastere, la placere si aprobare in aceasi zi.
Duminica este ziua in care sunt egoista. Refuz sa raspund la telefon pentru a nu parasii cearsafurile care sunt mai primitoare si mai calduroase ca niciodata, oasele mele sunt mai lenese si vad totul doar prin filtrul placerilor mele. Bugetar fiind, imi permit sa am weekend-urile libere, dar ziua de duminica mi-o dedic in totalitate mie. Prefer sa vad filmul de l-am amanat toata saptamana in detrimentul celei mai noi productii la cinema, refuz sa merg la cofetaria preferata pentru ca acasa ma delectez cu prajitura facuta de mama, chiar daca este putin arsa pe margini si sa nu mai spun de cartile pe care le-am scos din biblioteca si asteapta linistite pe noptiera sa le vina randul. Prefer intimitatea caminului meu, am atatea lucruri de facut si de vazut incat nici nu ma gandesc sa ma grabesc. Daca as putea alege, as alege sa traiesc cativa ani doar ziua de duminica. Dar maine e luni si biroul anost ma asteapta.
La sfarsitul anului 2014, managerul a cerut o lista cu ce imbunatatiri am dorii sa facem in birou. Raportul calitate / performanta se vede si din conditiile in care muncesc angajatii cele 8 / 12 ore pe zi. Eu fac parte din personalul TESA, lupta pentru primul loc s-a dat intre birouri noi si scaune de birou. Castigator numeric au iesit scaunele si pe buna dreptate. Unele sunt foarte vechi si nu cred ca si-ar dorii sa auda cineva o femeie care-si rupe iar si iar dresurile din cauza scaunelor. Altele sunt mai noi, dar la capitolul ergonomie au picat examenul. Unele persoane ar putea spune ca un scaun este un scaun, dar efectele negative ale unui astfel de scaun asupra sanatatii noastre se cunoaste. In primii ani nu simtim acest aspect, dar cu timpul efectele lui sunt ca pisele de domino. Fiind angajati ai unui spital de pediatrie, indatorirea noastra morala este sa educam micii pacienti si placerea de a face acest lucru si forta de a transmite aceste informatii o faci atunci cand tu insuti crezi si vezi rezultatele unui scaun ergonomic.
scaune-online
Scaunul ergonomic este cel care spune nu durerilor de spate. Aceste dureri ar putea fi traduse prin atitudini scoliotice, scolioza si chiar sciatica. Achizitionarea de astfel de scaune se face o data la foarte multi ani, de aceea alegerea trebuie sa fie foarte buna. ScauneOnline.ro au o oferta de scaune diversa: scaune de birou, scaune de bucatarie, scaune de relaxare, de living, de sufragerie, de orice fel si pentru orice incapere. Ele sunt competivive la nivel de pret si net superior la calitate. Avand o oferta atat de mare, cu atat o sa le fie mai greu de ales, dar orice ar alege, ele vor fi bine venite pentru sanatatea noastra. Sectiunile acestui site sunt ca taramurile unui basm. Fiind bugetar imi este foarte greu sa imi iau zilele de concediu si lucrezi acolo unde e nevoie de tine, asa am ajuns sa ma mut de la un birou la altul. Pentru ca uneori simt cum spatele ma arde, m-am lasat prada visului de a avea un scaun de masaj. L-am studiat din toate unghiurile si gandul de m-a cuprins e sa ii arat sefului ce mi-as dorii, pentru ca marire de salariu nu imi poate face. Oare o sa imi gasesc curajul de ai arata?
Scaune de birou cu masaj OFF 933 - 1

Lasă un răspuns

