Lumea mea e simpla…

…about me

Dublin… Dublin…

pe 10 Februarie 2015

Ce e iubirea? E foc fara flacara. In iubire nu exista reguli. Iubirea inseamna sa actionezi fara sa gandesti, sa zambesti fara un motiv anume. Inseamna sa visezi cu ochii deschisi, sa zbori fara aripi. Inseamna sa iti fie dor si sa vrei sa te trezesti langa ea in fiecare dimineata. Inseamna sa simti ca lumea-ntreaga se opreste fara zambetul ei. Pasiune. Gelozie. Bucurie. Nebunie. De ce avem nevoie de o zi in care sa sarbatorim acest sentiment? Pentru ca nu ii acordam atentia necesara. Alergam dupa iubire si apoi o lasam intr-un colt unde se asterne praful pe ea. Fara ea ne-am simtii pierduti, este epicentrul existentei noastre.
287675833_be5fd9bb6f_zOriunde te uiti pe harta, dai de un oras al iubirii. In acele orase, cladirile se hranesc cu iubirea oamenilor de le trece pragul. Orasul care mi-a captat atentia, care l-am simtit cum ma cheama este Dublin. Imi place sa imi traiesc iubirea in liniste, in pace. Gazda imi va pune la picioare numeroase alei de prin parcuri istorice. Ramai impresionat de copacii cu zeci de ani vechime, de padurile si lacurile lor. Simplitatea se impleteste foarte bine cu maiestria si rezultatul iti ajunge imediat la suflet. Parcul Phoenix este primul martor al iubirii mele. Cu gandul la iubire si la aceste parcuri, capat un iz de melancolie care se impleteste cu lampile cu gaz de moda veche ce incadreaza principalul drum care traverseaza parcul.
In numele iubirii, orice nebunie se justifica. Lacatele iubirii au ajuns si in acest oras, dar care este adevarata poveste cu aceste lacate? Nimeni nu poate da un raspuns concret. Federico Moccia scrie in romanul I want you despre acest obicei si o data cu ecranizarea romanului, acest obicei ia o amploare foarte mare. Ha’penny Bridge este locul unde se afla lacatele iubiri. Acest pod ajunge astfel sa fie cel de-al doilea martor, dar recunosc ca lacatul de l-am lasat acolo amintire, va rezista mii si zeci de mii de ani, pentru ca doar eu si el il vedem. El este prezent doar in gandurile noastre. Autoritatiile din toata Europa si nu numai, incearca sa gaseasca solutii la aceasta exprimare a iubirii pentru a nu se mai repeta incidentul din vara anului 2014, de pe Podul Artelor – Paris.
hotel-bw-sheldon-park-dublin-1Plimbarile lungi si incarcatura emotionala extenueaza. Fiind o persoana cu un calm rar intalnit am ales Hotelul Best Western Sheldon Park. Acesta este localizat intr-o zona linistita si retrasa. Retras dar totusi foarte aproape de oras, sfertul academic si este in centru. Vizitand orasul, simti ca faci parte din el nu de azi- ieri cand ai ajuns, ci din totdeauna. Naturaletea pe care o transmite se datoreaza faptului ca un parau/ lac este mereu in apropierea caselor si betonul locuintelor pe lasa sa respiri. Dublin pune pret pe locuitorii si pe turistii sai. De 10 ani s-a interzis fumatul in locurile publice si de atunci orasul a inflorit atat la propriu, cat si la figurat. Hotelul de l-am ales nu face exceptie de la regula si ma bucur foarte mult ca in sfarsit nu mai trebuie sa suport acest fum deranjant.
Seara vrei sa iei parte la pulsul orasului si multitudinea de puburi din acest oras este diversificata. Intuitia sau o adiere de vant cu miros de carte va fi cea care va decide in locul tau. Imi place ca in orice lucru pe care il fac sa aiba o continuitate. Pasii ma indreapta catre Library Bar unde decorul este dominat de biblioteci cu rafturile pline de carti si fotolii mari si comode. Pentru o seara linistita este barul ideal. Omul mereu va cauta locul care il va face sa se simta relaxat sau de ce nu, localul il cauta pe client. Mie imi place sa cred ca amandoi se cauta unul pe altul si revin cu gandul la clipele frumoase petrecute acolo cu mare placere.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Daca iubesti pe cineva, lasa-l să plece, fiindca daca se va intoarce, va fi pentru totdeauna al tau. Si daca nu se va intoarce, inseamna ca nu a fost niciodata al tau.” – Khalil Gibran.

Lasă un răspuns

