Lumea mea e simpla…

…about me

De ce mi se pare important sa am domeniu propriu ?

pe 25 Martie 2015

Totul a inceput ca un hobby acum cativa ani si asa mi-am dat seama ca blogging-ul chiar inseamna mult pentru mine. De ceva timp am primit chiar si oferte pentru a scrie articole platite. Problema e ca nu sunt chiar asa bine platite, iar explicatia data de cei care ma angajeaza sa scriu nu este fapul ca nu am talent la scris, blogul meu nu este unul profi. Adevarul e ca sunt si eu constienta ca un domeniu pe platforma gratuita nu suna la fel de bine ca un domeniu propriu.ro.
Facand cercetari cam unde as putea gasi cel mai ieftin domeniu si gazduire am ajuns la Webrahost. Domeniul .ro costa 25 de euro, insa doar daca il iei impreuna cu un pachet de gazduire (incepand cu 2 euro pe luna) si cum unul fara celalalt nu se poate am acceptat aceasta oferta pentru ca, chiar mi s-a parut cea mai convenabila. Daca vreti si voi un domeniu propriu eu chiar va recomand Webrahost! La pachetul de gazduire, cel mai ieftin, aveti 1 gb spatiu HDD, 40 gb trafic lunar, un domeniu gazduit, doua conturi de e-mail si multe alte beneficii.
Bineinteles ca site-ul va fi intotdeauna disponibil ,iar datele mereu protejate. Suna bine, nu?
Acum ca stiu ca voi rezolva aceasta problema de abia astept sa ma mut in noua „casa” si sa continui sa fac ceea ce imi place cel mai mult: sa scriu! Aceasta pasiune a inceput mai mult fortat, in primii ani de facultate. Ni se dadea o tema si trebuia sa creezi un articol. Din obligatie a devenit pasiune. Am devenit curioasa de ce pot sa fac cu mintea mea, pana unde ma poate duce subiectul unei teme care la inceput chiar ma chinuiam sa inteleg enuntul, dar sa leg cateva cuvinte acolo si sa mai aiba si logica. Provocarile astea sunt cele mai placute momente dupa o zi de munca unde totul e tehnic.
Sa ne citim cu bine.

Lasă un răspuns

