Lumea mea e simpla…

…about me

Splendida cetate a celor o mie de sori

pe 17 Mai 2015

Echilibrul este esenta vietii. Adrenalina si refugiul. Doua lucruri indispensabile vietii. Viata, insasi, se ocupa de adrenalina, chiar daca uneori este presarata cu neplaceri, important e ca seara, ziua sa o incheiem cu ceva ce ne aduce linistea mult dorita. Pentru asta, m-am refugiat si am descoperit in mine o cinefila, una foarte inraita. Dar, nici un exces nu e benefic si pentru asta am cautat o alta placere de a mea. Lectura. Suna a plictiseala? Eu spun ca nu.
Splendida cetate a celor o mie de sori a ajuns in mainile mele oarecum intamplator. Am avut destule momente in care am vrut sa renunt la ea, dar cand am terminat-o de citit, mi-a lasat o impresie placuta in suflet.
Povestea merita citita si sacrificiile unei mamei pe care le face sunt de neinteles de multe ori, dar ajung sa capete lumina doar in momententul in care copila ajunge si ea mama la randul ei.
Cateva citate din carte care mi-au atras atentia:

” inima unui barbat e un lucru mizerabil ”
” Daca o sa ma insor vreodata, or sa faca loc pentru trei persoane pe podiumul de nunta. Pentru mine, pentru mireasa si pentru tipul care o sa-mi tina pistolul la tampla ”
” oamenii nu ar trebui sa fie lasati sa faca copii noi, daca deja au dat toata dragostea lor celor vechi ”
” vinete murate si marmedala de morcovi ”

si cateva idei din carte:

– operatie de cezariana fara anestezic
– tatal care vrea sa isi trimita fata la cersit pentru ca are prea multe datorii
– mama care este nevoita sa isi duca fata la orfelinat
– femeile nu aveau voie sa iasa din casa fara un barbat din familie, nu aveau voie sa munceasca.
– sacrificiile femeilor, mamelor
– regretele unui tata
11304409_937674299609679_1427710598_n
Arata-mi omul ce cunoaste doar fericirea!

Lasă un răspuns

