Lumea mea e simpla…

…about me

Bab’ , iti multumesc !

pe 11 August 2015

iarta-ma-ca-te-iubesc-alex-chermeleu-personal
Bab’ , te iubesc! Fiecare particica din corpul meu este topita dupa atingerea ta. Ii e foarte dor de tine, dar de la mii de km ii transmiti tot ce are nevoie sa simta. Ii multumesc lui Dumnezeu ca ne-a scos unul in calea celuilalt, ii multumesc (in numele amandurora) ca am avut rabdare, ca am gasit energia necesara pentru a trece peste tot si pentru a ajunge azi aici.
Pentru fiecare cuvant „multumesc” de la tine venit, eu trebuie sa vin cu altele zeci pentru a-l egala pe al tau. Iti multumesc pentru cuvintele in care m-ai facut sa am incredere in mine, iti multumesc pentru imbratisarile tale, saruturile si toate clipele pe care le-am petrecut impreuna. Iti multumesc pentru bunatatea pe care o ai si o oferi neconditionat, pentru felul cum imi spui ca ma iubesti, pentru faptul ca m-ai reinvatat sa iubesc si sa te iubesc pe tine, pentru daruirea ta, pentru timbrul tau vocal care imi da vibratii in suflet, pentru faptul ca mereu esti langa mine. Iti multumesc pentru visele pe care mi le-ai dat, pentru zambetele sincere daruite din inima. Iti multumesc pentru ca ai grija de mine, pentru faptul ca mi-ai daruit vise, pentru fiecare incurajare. Iti multumesc pentru fiecare lacrima care a curs din cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut. Iti multumesc ca mi-ai aratat ca pot muta muntii cand ai pentru cine, iti multumesc pentru fiecare clipa in care m-ai facut sa ma simt femeie. Iti multumesc pentru fiecare gand ce vine neincetat catre mine. Cel mai important, iti multumesc ca ma iubesti.
Ador sa adorm cu tine in gand, iubesc clipele cand ma trezesc peste noapte doar sa iti spun ca te iubesc, freamat cand iti aud ingrijorarea pentru mine ca nu am dormit suficient, ma emotionezi cu surprizele tale, chiar si cand eu consider ca nu le merit.
Sunt o femeie fericita datorita tie, sunt o femeie care a cunoscut iubirea perfecta, intelegerea ideala in cuplu, dar care are multe de invatat de la tine bab’.
Am vrut sa te cunosc si te-am impresionat. Ti-am fost alaturi si te-am cucerit. Nu ti-am cerut nimic si mi-ai oferit totul. Niciodata nu ai lasat un gest nerasplatit. Esti atat de finut in priviri, in gesturi, in tot ce isi doreste orice fata ca sa fie cucerita.
IMG-20150811-WA0003
Te iubesc, bab’! Esti mai mult decat un vis, esti un ideal de barbat, esti tot ce imi doresc!
Nu imi vad viata fara tine, nu stiu sa mai traiesc fara tine!

One response to “Bab’ , iti multumesc !

  1. Lazar Ramona spune:

    norocosi ca v-ati gasit unul pe celalalt. va pup

Lasă un răspuns

