Lumea mea e simpla…

…about me

Jocuri, xjocuri.com

pe 30 August 2015

logoSuntem copii la orice varsta, in mod diferentiat. Ne place sa ne aducem aminte de lucrurile care ne faceau placere cand eram de-o schioapa, si ne place si sa le punem in aplicare. Cea mai mare place din acele timpuri era sa le jucam, nu conta unde, cand si cu cine. Astazi, in 2015 avem o multitudine de variante de jocuri de unde putem sa alegem. Nu mare ne e surprinderea, cand vrem sa vedem ce s-a mai intamplat cu vechile noastre personaje, respectiv Elsa si Ben pentru mine.
Jocurile mixte, care pot fi jucate atat de fete cat si de baieti, sunt mai putine la numar, dar eu ca fata am curiozitatea sa vad ce jocuri noi cu elsa au aparut. Nu mica mi-a fost curiozitatea cand am vazut cate au aparut si m-am trezit ca aveam grija de bebe Elsa, ca ii impleteam parul, apoi ca eram cu ea la bachet. Salvarea ei a fost mama, altfel azi vedeam cum si ce tatuaj isi face, ma duceam cu ea la balul regal si chiar la spa.
Curiozitatea a omorat pisica, nu? Eu sper ca pe mine sa nu ma omoare, dar pe Ben nu prea am putut sa il tin prea mult in viata, nici de data asta. Stiu ca jocurile cu Ben sunt pentru baieti, dar trebuia sa vad ce jocuri gratuite cu Ben mai sunt. Acum sa nu va ganditi ca nu duc la bun sfarsit nici un joc cu el, puzzle imi iese de minune. In rest scorul nu e unul demn de a fi afisat, dar conteaza perseverenta.
Elsa sau Ben, tu ce alegi? Distractie placuta.

Lasă un răspuns

