Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 1. O mie și una de… arome!

pe 7 Octombrie 2015

Afara-i vant, ploua, frig, si trebuie sa caut o locatie sa ma adapostesc. Ca un facut, cand e sa ti se intample lucruri bune, ti se intampla, in imediata mea vecinatate se afla o cafenea. Cand am ajuns la usa localului, cineva se pregatea sa iasa si sa infrunte picurii mari de apa, ce nu mai conteneau sa se opreasca. Mireasma ce a ramas in urma ei, era de-a dreptul imbatatoare.
okke6-300x199Am ramas cu ochii atintiti in meniu, o vreme destul de buna. Tot incercam sa gasesc acel produs care imi trezise tot corpul la viata. Ma tot gandeam cum sa intreb si pe cine, si ce a ales… si gandul a ramas in aer. Atunci am realizat ca nu am fost atent la nimc, nu culoarea parului, nu statura, nu varsta, absolut nimic. Pana la urma ma hotarasc sa imi comand ceva, dar la scurt timp observ ca nici pe departe nu este ceea ce voiam. Azi asa, maine asa, incepusem sa vorbesc cu oameni necunoscuti din cafenea despre produsul minune. Simteam ca eram la mine acasa si de cate ori eram acolo, simteam acea mireasma placuta. Uneori, nu mai stiam ce anume am consumat si ce nu, credeam ca sunt pe aproape sa descopar si ramaneam dezamagit. M-am intrebat: oare cati oameni ma cred nebun si cati cred in mine? De fiercare data cand plecam de acolo, plecam cu gandul ca o sa revin si tot o sa revin.
M-am trezit intr-o zi si gandindu-ma de cate zile, saptamani, luni au trecut de cand caut mireasma, am realizat ca numarul este de multe ori mai mare decat crezusem. Pentru unele lucruri, trebuie sa muncesti mult ca sa le obtii. Acesta mireasca merita din plin. Ma simteam alt om, numai gandindu-ma la ea. Ii eram recunoscator.
Intr-o zi, in care nu faceam altceva decat sa imi urmez obiceiul, dau nas un nas cu o femeie superba, cu ochi stralucitori, cu o privire patrunzatoare si cu o mireasma care mi-a adus zambetul pe buze de zeci de ori. Tot ce am putut sa ii spun a fost : TU! si in momentul urmator am luat-o in brate. La scurt timp am realizat ca nu vreau sa o sperii, am luat-o bland de mana si i-am spus ce caut acolo si de ce o caut pe ea. Zambea, zambea asa de frumos incat o viata nu ti-ar fi ajuns sa te uiti la zambetul ei. A asteptat ca emotia sa mi se linisteasca si mi-a spus povestea ei, promoveaza o cafetiera profesionala. Vazand interesul meu, vazand ca sunt profund cucerit de povestea ei, a inceput sa imi spuna detalii despre cafetiera Arzum, cafetiera care a reinventat gustul cafei turcesti, la ibric. Vorbea atat de frumos despre aceasta cafetiera, incat as fi spus ca e cea mai frumoasa declaratie de dragoste, posibila. Magazinul MarketOnline.ro este cel care o comercializeaza, este cel care m-a determinat sa imi cunosc iubirea. Ii multumesc si ii sunt recunoscator pe viata.
Asa a inceput familia mea.
[…] Cat de palpitant a putut sa fie pentru mine sa citesc aceste randuri, cate lacrimi am varsat si cat de mult imi iubesc sotul. Ii sunt recunoscatoare pentru aceste cuvinte frumos asezate in pagina si care au trezit in mine amintiri deosebite. Doreste cineva o cafea marca Arzum Okka? Va astept cu drag.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

