Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 2. Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

pe 9 Octombrie 2015

Copil fiind, ma uitam cu ochi flamanzi de invidie la alte fete, care aveau parul lung. Imi doream mult sa il am si eu asa, dar nu vedeam chip sa o conving pe mama sa mi-l lase lung. Imi aduc aminte, chiar daca nu cu placare, de expresia: tunsoare castron. Mereu aveam o imagine a unui copil amarat pe un scaun rece, cu un castron in cap care asteapta necajit ca frizerul de ocazie sa termine. Imi doream foarte mult sa am un par lung, sa imi cada in valuri pe umeri, sa aiba volum si vitalitate sa fie sanatos.
De cate ori auzeam de Ileana Cosanzeana, vedeam, in mintea mea, o fata cu parul lung, blond, stralucitor si sanatos. Blonda nu sunt, dar pe restul mi le doream cu ardoare, imi doream sa fiu o Ileana Cosanzeaza moderna.
Usor, usor visul meu prindea radacini si dintr-o data totul era redus la tacere, iar ma tundea scurt pe motivul „toata casa e plina de par”. Mereu am spus / gandit ca parintii mei exagereaza si nu are cum sa fie (par) in toata casa. In mintea mea, ei spuneau asa ca sa ma determine pe mine sa imi fac mai des curat in camera. Simteam reprosul din vocea lor, prin acele cuvinte. Au trecut destui ani pana m-am convins de vorbele lor. In prima faza m-am speriat, m-am temut sa nu fie ceva grav. Nici in gand nu puteam sa termin propozitia pana la capat. Atunci am realizat ca parul meu e total opus la ce imi doream eu. A fost un dus rece pe o zi de ploaie, dar meritat. Asa am inceput sa caut produse destinate ingrijirii parului, produse care trateaza problema cu profesionalism.
probe_farmec_superblog
Sunt roman si pentru ca ma simt roman, am inceput sa imi caut salvarea in cutia produselor noastre romanesti. Stiam ca am nevoie de un sampon sampon regenerant, imi doream sa am un par frumos si sanatos. Doctorul personal al parului tau – Farmec. A avut un impact, asupra mea, aceasta alaturare de cuvinte, m-a convins pe loc. I-am multumit in sinea mea celui sau celei care a lansat aceasta expresie, mi-a placut foarte mult. Sunt si acum atat de incantata, incat ma repet neintentionat. Expresia mi-a cucerit sufletul, samponul parul, impreuna fac o echipa perfecta. Toate lucrurile se intampla cu un folos. Farmec, m-ai fermecat.
11427241_948019045241871_7461229295476505854_n
Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

One response to “Proba 2. Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

  1. […] Proba 2. Fii o Ileana Cosânzeana modernă! […]

Lasă un răspuns

