Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 3. Ce fel de ştampilă eşti tu?

pe 12 Octombrie 2015

Sunt rezultatul propriilor alegeri. Tot cea ce azi mi se intampla, este rezultatul alegerilor mele facute in trecut. Fiecare examen ce a trebuit sa il dau, m-a modelat pentru viitor. Fiecare pas pe care l-am facut, mi-a modelat personalitatea. Imi aduc aminte de mine, cum eram, cand eram o mogaldeata de fata cu ochii mari, caprui, cu o curiozitate imensa si cu o frica si mai mare de a vorbii. Am trac de public. Mereu m-am descris ca fiind fata din umbra, care atunci cand indrazneste sa spuna ceva, sa fie perfect adevarat. Scurt si la obiect. Am incercat sa ies din acest con de umbra, dupa 4 ani de Filologie si inca 4 de Jurnalism, a trebuit sa imi accept propria sampila pe care viata mi-a pus-o.
SB1M-am studiat foarte mult pe mine inainte de a ma angaja undeva, m-am gandit mult daca acel mediu mi se potriveste, daca voi incerca sa plec, cu prima problema ce mi se va ivi. Am facut un studiu de caz din mine si pot spune ca am luat 10. Au trecut mai bine de 8 ani de cand lucrez acolo si simt acel post imi vine ca o manusa din piele moale. De la an la an s-au facut modificari, dar am avut curajul de a le alege doar pe cele care mi se potriveau. Stiind cat de meticuloasa sunt, am ales sa ma ocup doar eu de actele care trebuie trimise catre Institutul de Medicina Legala si catre Politia Romana. Fiecare act are doua stampile: conform cu originalul si parafa unitatii. Colegii mei, imi spun mereu sa imi fac o parafa cu semnatura mea, ca este acelasi lucru cu cea pe care scrie: conform cu originalul. Niciun act nu pleaca din mana mea, pana nu este completat si verificat foarte bine.
Nu stiu daca alte persoane din sistemul bugetar isi fac treaba, dar imi place sa imi respect cuvantul si munca.
Tacuta tacuta, dar imi place sa am un raspuns pentru colegii mei. Le-am spus ca accept acest cadou de ziua mea, dar sa fie marca Copol, ori e un lucru de calitate, ori e de calitate.
Sincer, fara falsa modestie, imi place felul meu de a fi, am timp sa analizez oamenii din jurul meu. Fiecare om are o stampila pusa de mine, putini sunt cei pe care scrie „conform cu originalul”. Defect profesional? Nu. Placere? Maxima. Scurt si la obiect, Copol.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

One response to “Proba 3. Ce fel de ştampilă eşti tu?

  1. […] Proba 3. Ce fel de ştampilă eşti tu? […]

Lasă un răspuns

