Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 4. Hair-Files

pe 14 Octombrie 2015

Sa fi dat mama in caini, cand era cu mine gravida, de am iesit cu o pilozitate excesiva? Eu nu cred in aceste cuvinte si o sa va spun de ce. Cand eram o pustoaica, obijnuiam sa apelez des la crema depilatoare sau la vechea si batrana lama, amandoua cu dezavantajele sale. Imi doream o piele fina ca dupa ceara, dar tare frica imi era de durere. Intr-o zi, m-a cuprins pe mine curajul si am zis, o fac si pe asta. Cu ceara incalzita, cu spatula in mana stanga, am inceput sa o intind cu grija. Efectul deja-vu era atat de prezent incat a durut sa ma trezesc din visul meu, a durut si la propriu si la figurat. In momentul in care am tras de ceara, a durut incat am zis eu nu pot suporta o asemenea durere. Daca trag mai incet, doare mai incet? Realitatea era la polul opus. Ce mai puteam sa fac? Nimic, ceara se intarise atat de rau si semana foarte mult cu o scoarta de copac lipita de piciorul meu. Salvarea a fost mama. M-am dus la ea, i-am aratat isprava si zambea. Sunt sigura ca si-a adus aminte de tineretea sa, prea avea un zambet nedeslusit. Mi-a intins o ceara noua-calda peste cea veche si in felul acesta a indepatat-o pe cea veche imediat, asa trebuia sa trag si eu, nu sa ma rog de ea. Epilare cu ceara mi-a trebuit, epilare cu ceara am capatat. Durerea o ridicasem la rang astral. Cu timpul, am cazut la pace cu durerea, stiam cand trebuia sa musc din prosop, asemenea lui Titi „Prosop” Tudor.
ceara-epilat-traditionala-refolosibila
[…] Uneori iti este dat sa intalnesti situatii care te naucesc. Va spuneam de pilozitatea mea excesiva. Eu sunt copil de minge pe langa fratele meu. Mama nu putea sa ia cainii la omor, de fiecare data cand era gravida. Azi ma gandesc ca notiunea de metrosexual era abia aparuta pe piata, ca a venit fratele meu la mine si m-a rugat sa il epilez si pe el, zonele vizate erau: pectorala, ombilicala si lombara. Ce stiam eu despre epilarea la barbati, acum mai bine de 12 ani in urma? Absolut nimic. Am strans in jurul meu: prosop: unul, doua, trei, nu se stie de cate va avea nevoie, ceara, palele pentru intins, servetele daca voi avea eu nevoie de ele si obiectul muncii, alias fratele meu. Acum stiam cum sa trag de ceara, in ce directie, aveam teoria si practica invatate. Realitatea a fost sumbra, in schimb. Am luat ceara, am intins-o, am ales sa nu fac portiuni mari ca sa meaga mai repede. Am apucat eu de ceara si trageam cu putere si el se ridica. Ar fi ras de situatie, dar nu putea de durere. Clink – clink, mama a fost chemata a doua oara, aceiasi problema. Eu deja vedeam lucrurile rezolvate si pe fratiorul meu multumit si mandru de rezultat. A prins mama de ceara, s-a apucat sa traga de ea si abia a reusit, cate un pic, cate un pic, pana drumul pe care alesesem tustrei sa mergem s-a blocat. Portiuni cu ceara intarita avea pe el avea. Ca sa o ia, trebuia sa ii puna alta ceara, portiune si mai mare si in final al ales o forfecuta. Am taiat firele de par de sub ceara, ca sa il eliberez. Pielea ii era foarte iritata. Regretul a fost imens. Lucrurile delicate, au nevoie de atentie delicata.
silkn-glide-epilator-ipl-300x300Dupa ani de zile, am descoperit firma Total Pro Beauty. Ei ofera tot ce e nevoie pentru aceasta operatiune. Sa iti recunosti gradul de cunostiinte, nu este o rusine. Studiind gama de produse, am aflat de uleiul pentru piele inflamata, chiar si eu am nevoie de el, acum le pot spune adio la punctele rosii dupa epilat. Acum ma pot epila oricand am nevoie, fara nicio programare in prealabil. Sunt mult mai relaxata si fericita, stiind ca imi pot permite aceasta placere la orice ora, in orice loc m-as afla.
Un gand frumos imi da tarcoale, sa ii propun fratelui meu o noua experienta in viata sa. Mana imi e pe clanta si… suspansssss.
Nu pot sa va las asa, studiez oferta epilatorului cu IPL, nu are niciun motiv sa ma refuze.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

