Lumea mea e simpla…

…about me

7. STAR – în fiecare zi.

pe 21 Octombrie 2015

Thomas Edison spunea: Daca am face lucrurile de care suntem capabili, ne-am uimi pe noi insine. Cui nu i s-a intamplat, macar o data in viata, sa se mire de rezultatele pe care le-a avut? Fiecare pas pe care il facem, ne duce pe un drum. Imi aduc aminte cu placere de ziua in care m-am hotarat sa imi iau casa mea. Cine ma auzea, mai ca incepea sa rada de mine, dintr-un salariu din trei cifre, ce sa cheltui, ce sa pui la pusculita. Visele importante au nevoie de timp sa se materializeze.
Acum ma uit cu mandrie in urma si pot sa spun ca in nebunia mea am stiut ce fac. Azi am in fata un contract de vanzare – cumparare, ma uit la el cu ochii inlacrimati si nu imi vine sa cred ca visul meu se materializeaza. Casuta mea mult visata, bun venit in sufletul meu, acum trebuie sa ai rabdare, ca o sa iti cumpar tot ce ai nevoie. Cu aceste vorbe ma incurajam, pentru ca un gand pozitiv atrage dupa sine lucruri pozitive, magice uneori. Ca prin vis, vad in fata mea, asezat pe contractul meu, o steluta, care se plimba de la un capat al altul, ca sa citeasca hartia pe care sta. Imi placea sa o vad, stalucea si parca o stiam de o viata. Cand a terminat de citit, s-a oprit si s-a uitat in ochii mei. A pus degetelul la buze si a inceput sa scoata dintr-un buzunar o hartie si banca-transilvania-sponsor-superlog-proba-2015mi-o intinde. Cand pun degetele pe ea, se tranforma intr-un plic, steluta imi face cu ochiul si dispare. Misterul statea in acel plic, era doar un singur lucru de facut. Cu fiecare cuvant pe care il citeam, simteam ca raman fara aer: 5000 de Euro de la STAR Card. Pe loc am inteles tot. Stiam fix ce imi trebuie pentru a-mi aranja casa, pentru a ma muta in ea in cel mai scurt timp. Toate lucrurile se fac la timpul lor, daca anulam pe alta data, aceea zi aproape ca e nula.
Lucrurile de calitate nu au concurenta. Ma bucur sa vad ca un lucru de calitate, atrage doar lucruri de calitate. STAR Card colaboreaza cu peste 7500 de magazine din toate domeniile. In orasul meu provincial, nu sunt foarte multe magazine de mobila. Cei mai atenti, la cererea publicului, sunt cei de la MOBEXPERT. Prima data cand pasesti printre piesele de mobilier de la ei simti eleganta, clasicul, caldura unei case. Cand te uiti la pret, simti cum faci doi pasi in spate, in minte, dar lucrurile de calitate nu pot fi si ieftine. Punandu-le in balanta, incepi sa iti alegi mobilierul la care ai visat si in plus iti ofera 1% puncte STAR. E o mai mare placere sa iti petreci ziua in acest magazin si te asigur ca nu stii cum trece timpul. Acest magazin iti ofera posibilitatea sa achizitionezi produsele lor si sa le achiti in 12 rate fara dobanda.
12179242_1014768338566941_82762570_nAcum cand stiu ca am primit acest dar in dar, vreau sa imi achizitionez si electrocasnicele necesare pentru bucatarie. Mai mare dragul e ca te apuci sa gatesti, cand stii ca ai cu ce, practic e ca si cum ai gatii cu cineva, uneori chiar cu mai multe persoane. Am cumparat de multe ori online, am avut parte de experiente frumoase si nu prea, totusi am magazine care nu m-au dezamagit niciodata: eMAG este unul din ele. Cu cardul de cumparaturi, cu 12 rate fara dobanda si 1-2 zile, produsele sunt la mine acasa.
Exista cineva care sa nu fi auzit expresia: i-am dat un deget si mi-a luat toata mana? Pai sa va spun de ce intreb. Steluta magica a venit la mine, mi-a oferit acest card magic, dar a mai ramas o mica parte din bani pe el, pot sa o folosesc pentru sufletul meu? De cand aveam 17 ani imi doresc sa merg la un centru de echitatie. Acum as putea sa imi indeplinesc acest vis. Cei de la SEND’ 92 sunt si ei parteneri STAR. Total intamplator si la ei sunt tot 12 rate fara dobanda, dar ofera 5% puncte STAR.
Tu ce ai face cu 5000 de Euro? Pana imi vei raspunde, trebuie sa vad ce imi achizitionez cu banii obtinuti din punctele acumulate.
Stai ! Nu pleca, deja stiu ce vreau sa imi iau: pantofi de la Benvenuti si o carte de la Diverta.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

One response to “7. STAR – în fiecare zi.

Lasă un răspuns

