Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 8. Vrei să fii magician?

pe 21 Octombrie 2015

L-am cunoscut intr-o seara in care nu se prevestea ca se va intampla nimic deosebit. Era om caruia ii placea sa vorbeasca, sa provoace oamenii la dialog, sa ii descopere, sa intre in viata lor. Ce se intampla cand face cunotiinta cu o persoana caruia ii place sa studieze oamenii, sa ii asculte, sa ii citeasca, sa ii descopere printr-un procedeu total opus? Simteam ca am multe in comun cu aceea persoana, simteam ca vreau sa ii fiu in preajma, dar in acelasi timp stiam cat de diferit e de mine. L-am indepartat din gandul meu, il ascultam doar cu placere, aceiasi placere pe care o am si acum cand ascult povesti radiofonice. La un momentan dat am simtit cum ochii lui ma fixeaza, i-am simtit mana lui peste a mea, m-a strans putin doar ca sa imi atraga atentia si imi spune, privindu-ma in ochi: vreau sa te cunosc mai mult, imi permiti? Imi aduc aminte ca l-am privit zambind, o buna bucata de vreme in ochi, pana am vazut ca pupilele i se dilata si i-am raspuns foarte calm: desigur.

Au urmat intalniri, departe de agitatia orasului, simteam ca ma regasesc in toate povestile pe care mi le spunea si avea un obicei de a-mi intrerupe gandurile fantastic. M-au surprins vorbele lui cand mi-a spus: ma regasesc in felul tau retras de a fi. Ce? Cum? De unde stie? NU! NU! Asa ceva nu e posibil! Mi-am adus aminte de cinefila din mine si de filmul What Women Want – 2000. Am inceput sa vorbesc cu mine insami si sa imi spun: stai linistita, ala e doar un film. Am vorbit cu mine si mi-am convins „vocea mea interioara” ca nu are nimic de pierdut. Am avut parte de multe momente frumoase. Adesea il vedeam cum se uita la mine tacand. Mi se parea extrem de ciudat, el nu tace, el vorbeste mult, foarte mult, extrem de mult, mult prea mult. Voiam sa aflu ce s-a intamplat, dar el m-a facut sa imi uit intrebarea prin atentia pe care mi-o dadea. Totul se petrecea si traiam la intensitate maxima.

magic-wandPana la varsta de … sa trecem peste, pot sa spun ca am invatat ca in orice lucru bun exista si un lucru rau. Prima data m-a pacalit si mi-a rapit atentia, a doua oara l-am lasat sa inteleaga ca i-a reusit, a treia oara i-am spus ca am nevoie de explicatii pentru momentele in care el nu e el. Trebuie sa plec. M-am uitat la el si nu am spus nimic. Trebuie sa plec acasa, peste mari si tari. Nici de data aceasta nu am spus nimic, ce puteam sa ii spun? Am stiut din prima seara ca va venii si aceasta zi, ca doar nu e de-al nostru, cum imi spune bunica. In clipa aceea mi-am dorit sa ii ofer ceva, sa nu ma uite. Aceea seara parea interminabila. Creierul era prea activ, cauta o solutie, si a gasit-o. Ii plac lucrurile in editie limitata, unice. Asta trebuia sa ii ofer. Are ceas si telefon in editie limitata, imi place o masina in editie limitata, are butoni de camasa personalizati. In acel moment mi-a venit ideea: un parfum personalizat, cu siguranta va fi cadoul perfect. Cu energie maxima in mine ma indrept catre cea mai mare purfumerit din oras. Cand ajung in dreptul usii, curajul imi piere, inima se ascunde, mai tragea din cand in cand cu ochiul ca sa vada ce fac. Cu pasi timizi, cu vocea stinsa m-am dus catre o domnisoara. I-am spus eu ce as avea nevoie, m-a luat de mana si m-a condus intr-o camera alaturata. Mi-a zambit, mi-a dat incredere in ea, nu am simtit sa o intreb unde vrea sa mergem, aveam incredere ca ma va ajuta. Uneori, in numele iubirii te trezesti facand lucruri nebunesti, important este ca ele sa iti intareasca, intregeasca sentimentele. Ma conduce catre o incapere si imi spune sa numar pana la 10. Pe urma, imi aprinde un bec si vad saculetii frumosi, multi si diversificati, asezati in jurul meu. Mi-a facut semn sa imi aleg ce anume vreau sa contina potiunea mea magica. O avalansa de ganduri mi-au navalit in minte. Pe principiul: mai putin inseamna mai mult, am inceput sa aleg: curaj si timidiate – noi doi cu dozele noastre de temperament care se completeaza, petale de trandafiri sangvinolente – pentru momentele orgasmice petrecute, un cremene ca sa aprinda dorul de mine, un aer strengaresc pentru ai aminti de chicoteala mea, un puf de nor si adiere usoara de vara pentru a nu simtii presiunea distantei si un suras in doi pentru nervii stransi in stomacel. Toate acestea se asezoneaza cu piper cayenne pentru ai aprinde calcaile mereu dupa dragostea mea si cu vanilie Bourbon din Madagascar pentru ai aduce aminte cat de delicata, dulce, cremoasa si catifetala este iubirea dintre noi. Sa nu uit de sare, Petre Ispirescu stie foarte bine de ce. La recomandarea ei, vazandu-ma cat de entuziasmata sunt, imi recomanda si praf de stele, sa ii aduca aminte de stralucirea din ochii mei.

superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblogCu o bagheta magica, amesteca bine ingredientele, le lasa sa se contopeasca perfect, sa formeze un unitar deplin si toarna compozitia intr-o sicluta si mi-o impacheteaza intr-o hartie magica. Am plecat de la parfumerie cu pretiosul cadoul strans la piept, ca pe ceva sfant. Inainte de a ajunge acasa, am simtit nevoia sa ma plimb. Pasii m-au purtat in acelasi loc unde am mers prima data impreuna. Ne-am oprit fata in fata si am vazut cum ochii lui au alunecat catre mainile mele tinute la piept. I-am intins cadoul si in clipa aceea am vazut ca avea o punga de cadouri in mana. Tacit, cu zambetul pe fata, am facut schimb de cadouri si ne-am si apucat sa le desfacem. Ochii mei s-au umplut de lacrimi cand am citit: Parfum Mad Potion. Ii povestisem in primele zile de el. L-am strans in brate, i-am multumit pentru tot ce imi oferise si mai ales pentru ca a fost atent la mine. El avea o privire curioasa, nu scria nimic pe sticluta, i-am spus ca va intelege el atunci cand va trebui. Era ultima noastra intalnire, in cateva ore decola avionul. Cuvintele erau de prisos.
Am ajuns acasa si am simtit nevoia sa dorm, nu voiam sa ma gandesc la nimic. I-am multumit lui Mos Ene ca imi e alaturi. Somnul a fost intrerupt de sunetul asurzitor al telefonului. Refuzam sa deschid ochii, sa ma trezesc, dar cand i-am vazut numarul pe ecran nu stiam cum sa ii raspund mai repede. Nu am ajuns acasa, trebuie sa schimb avionul, dar parfumul de la tine… e ceva magic in el.
Povestea va urma dincolo de ochii privitorilor.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

One response to “Proba 8. Vrei să fii magician?

  1. […] Proba 8. Vrei să fii magician? […]

Lasă un răspuns

