Lumea mea e simpla…

…about me

Totul e bine cand se termina cu bine

pe 27 Octombrie 2015

Ora 06:00, ceasul suna. Ma trezesc cu o mare usurinta, organismul imi e obijnuit sa fie trezit asa devreme. Urmeaza tabieturile de dimineata, timp in care simt cum totul imi este impotrivnic, iar. Starea mi se schimba intr-o fractiune de secunda. Cel mai greu sentiment de suportat e acela in care eu nu ma mai simt bine in propria piele, simt cum totul ma agaseaza, totul este pe dos. Nu ma mai simt bine in corpul meu. Trebuie sa fac o schimbare. Dupa doua trei amanari, ma hotarasc sa imi fac bagajul de aerobic si pe aici imi e usa. Entuziasmul este debordant, atinge cote maxime si este foarte necesar, mai ales atunci cand faci primii pasi, lucru pe care l-am invatat de la Marin Preda.
2461Prima sedinta este plina de emotie, imi iau stepperul si ma asez in spatele salii ca sa nu deranjez pe nimeni. Fetele sunt toate zambitoare, atmosfera este placuta. Am avut gandul de regret ca trebuia sa ma fi apucat mai demult, ca cel cu coarne nu e asa de negru pe cat pare. A doua zi, entuziasmul a scazut dramatic. Simteam cum ma doare fiecare muschi in parte. Am cautat leacuri babesti pentru a indeparta febra musculara. Urmatoarele sedinte au decurs din ce in ce mai bine. Invatasem o parte din pasi pana cand inevitabilul s-a produs, am auzit un pârâit deloc elegant. Pantalonii mei cedasera intr-un stil de mare clasa. Am astept cuminte pana cand ora s-a terminat si cu zambetul pe fata m-am intreptat care vestiare. Tot ce mai puteam salva din aceasta situatie, era prin atitudinea pe care am ales-o. Febra nu mai faceam, atmosfera imi placea, ba chiar simteam ca ma simt mult mai bine. Exista o singura solutie. Zis si facut, a doua zi bateam la usa multor magazine pentru a cauta ceva mi s-ar potrivii. Dupa ce am epuizat toate perechile de pantaloni din magazin la probat, am ales o pereche gri. Ma simteam bine in ei si acum fuga acasa ca in doua ore incepe ora de step aerobic. Voioasa mare, cu mintea limpede, toate problemele mi se pareau acum nesemnificative, le gasisem si rezolvare in mintea mea. Ma bucuram mult ca nu a trebuit sa pierd nicio ora. Inceputul parea promitator pana cand am vazut cat de vizibile erau urmele de la transpiratie pe noi mei pantaloni. In acel moment nu stiam care din situatii e mai penibila, prima sau aceasta. Starea de bine vine din interior, era a doua lovitura consecutiva, dar refuzam sa ma simt invinsa.

21237507Solutiile vin, intotdeauna, de la oameni cu experienta. Ramasa printre ultimile la vestiar, instructoarea a venit la mine si mi-a spus ca stie ca nu voi renunta la step aerobic, ca se vede cat de mult imi place, cat de bine ma simt si cat de bine primita sunt in aceasta familie care s-a format acolo. Simteam cum vorbele ma cuceresc, ca mi le aseaza direct pe suflet, ca un pansament. Imi venea sa o iau in brate si sa ii multumesc, erau cuvintele de care aveam nevoie. A anticipat dorinta mea si mi-a spus ca nu e nevoie sa ii multumesc, ca ii place sa vada oameni determinati. A inceput pe urma sa imi povesteasca de pataniile ei de la inceput si cum a ajuns sa isi achizitioneze pantaloni fittnes de la Boutique Mall. Eram absorbita de povestiile ei si asa au trecut cateva ore bune. Am plecat acasa cu mintea plutind. Stiam ca zambesc si imi placea starea mea. Cum am ajuns acasa deja am accesat site-ul Boutique Mall pentru a vedea diversitatea pantalonilor. Cu greu faci alegerea primei perechi. Magazinele online nu imi sunt straine, dar acesta era nou pentru mine. Atunci am avut curiozitatea sa vad daca cineva s-a plans de ei. Nu am gasit asa ceva, in schimb cei de la zdbc.ro ii enunerau ca fiind unul din site-urile de unde oamenii prefera sa cumpere haine online. Nu mai aveam de ce sa aman momentul efectuarii comenzii.

Entuziasmul, determinarea sunt principalele puncte pe care trebuie sa le ai pentru o noua activitate, dar ai nevoie de parteneri de nadejde, cum sunt cei de la Boutique Mall pentru mine, pentru a continua in ceea ce iti place.

Lasă un răspuns

