Lumea mea e simpla…

…about me

O curatenie mai aparte

pe 29 Octombrie 2015

Toamna cu ale ei ploi a venit si rar ne mai ofera cate-o zi, doua cu soare, iar noi incercam sa profitam de aceste zile cum putem mai bine: o plimbare printe copacii care isi scutura frunzele agale, o plimbare pe la bunica sau o plimbare fara destinatie din care sa simtim libertatea. Uneori trebuie sa facem si ceea ce trebuie, nu doar ce vrem. Unul din aceste momente este curatenia de toamna. Acum, daca e musai cu placere. O ora, doua, trei, noua si cand sa spunem ca e gata, realizam ca in cutare loc nu am facut. Acelasi lucru se intampla in multe cazuri. Azi, cand m-am apucat de curatenie, in timp ce stergeam laptopul mi-am pus intrebarea: oare cat praf e in el? In acel moment, am concluzionat care era problema laptopului meu. In cateva zile face 5 ani de cand il am, a inceput sa se incalzeasca mult mai repede, are momente cand scoate sunete ciudate, se blocheaza sau se restarteaza de la sine putere. Cat sa mai duca si el povara aceasta?

66257Cunostiintele mele in acest domeniu sunt doar teoretice si atunci nu imi ramane decat sa caut o firma de servicii de curatare laptop ASUS. Google mi-a gasit multe firme cu acest domeniu de activitate, dintre ele doar o parte imi inspirau incredere, dar cei de la IT Premium au fost, in ochii mei, cei mai credibili. Credibili, credibili, dar cine sunt ei? Este o echipa profesionista, noua pe piata, Cristian China Birta scria despre lansarea lor si i-a descris intr-un mod foarte placut. M-au convins sa imi las laptopul pe mana lor pentru o astfel de operatie, pentru a nu avea probleme majore mai tarziu cu el. Mi-au explicat ca acest praf poate defecta anumite componente interne ceea ce va genera costuri de reparatie sau chiar avarii iremediabile. Un pas facut de ei, pentru castigarea increderii a fost prezentarea tuturor operatiunilor care se fac pentru acest procedeu si recomandarea de a efectua periodic.

it-premiumAm momente cand pentru placerile mele, pentru lucrurile importante pentru mine, sunt dispusa sa platesc exact cat cer. Cand iti raman bani in buzunar, pentru ca IT Premium ofera o reducere destul de semnificativa, simti ca si ei se gandesc la tine. Acest lucru face ca o colaborare sa fie pe termen indelungat. Laptopul meu si-a gasit doctorul, acum e linistit si cand e treaz.

2 responses to “O curatenie mai aparte

  1. Ma bucur ca am putut fi de folos 🙂

  2. anamaria04 spune:

    Eu iti multumesc si ma bucur ca am ajuns la tine pe blog.

Lasă un răspuns

