Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 12. Trăiește cu eleganță!

pe 31 Octombrie 2015

sursa foto: positivethoughtsandmore.com

sursa foto: positivethoughtsandmore.com


Modelul unei tinere domnisoare, de multe ori, este mama ei. Ce se intampla in cazul in care a crescut doar cu prezenta tatalui alaturi? Merge pe strazi fara tinta, doar ca sa observe femei si sa-si spuna: uite asa, as fi vrut, sa fi fost si mama mea. Dupa ore, zile, luni si ani de analizat observa ca exista un tipar pe care se repeta, pe care vrea sa il copieze in viata sa. Acest tipar l-a vazut in femei mergand pe strada, in femei care luau masa intr-un resraurant, in femei care isi plimbau copiii in parc, in femei care faceau cumparaturi si as putea continua lista mult timp. E tipul de femeie care iti atrage atentia oriunde te-ai afla, e genul de femeie care are ceva, acel ceva este eleganta. Aceasta femeie este simpla, delicata, dedicata, devotata si naturaletea gesturilor sale te uimeste si te cucereste.

sursa foto: super-blog.eu

sursa foto: super-blog.eu

Tot analizand si analizand aceasta femeie, caruia nu ii trebuie o tona de fard, haine pompoase, pantofi tipatori, accesorii fastuoase, devii una din ele. Eleganta unei femei o observi in gesturi, in felul cum vorbeste si cum articuleaza cuvintele, cum se adreseaza oamenilor din jurul sau sau cum ii priveste, cum raspunde la telefon, in ortostatismul pe care il are la o sedinta, in modul in care se aseaza pe scaun, chiar si in felul cum conduce o masina. Eleganta se afla in fiecare femeie, trebuie doar scoasa la suprafata, slefuita ca pe un diamant, dar unele persoane inteleg ca acest lucru se poate realiza doar prin haine de la case de moda cu prestigiu. Vestimentatia este o continuare, o completare a acestui intreg numit eleganta. Aspectul interior trebuie sa fie acordat cu cel exterior. O consider pe Eli Lăslean un etalon stabil si poate influenta foarte multe destine. O vad ca o mama pentru toti care vin sa se imbrace la ea, pentru ca este un nume cu ani multi de formare in spate.

sursa foto chic-elite.ro

sursa foto chic-elite.ro

Unele mesaje ajung la noi la nivel subliminal. Unul dintre acestea care mi-a schimbat viata a fost: „Change Your Attitude… And You Change Your Life!” de Jeff Keller. Aprofundand aceasta idee am ajuns sa descopar Comunitatea Chic-Elite. Aici am descoperit persoane care fac totul ca sa ne ajute pe noi femeile sa luam cele mai bune si potrivite decizii. Vazand destinatia acestei comunitati, mi-am adus aminte de profesoara de matematica din generala careia ii facea placere sa imi repete la ora de geometrie ca nu vad padurea de copaci. Si avea dreptate. Scopul acestei comunitati este acela de a ne face pe noi constienti de energia pe care o avem, pentru a incepe un lucru si de al duce la bun sfarsit, poate fi rampa noastra de lansare catre implinire.

Motivatie exista, dorinta exista, sustinere exista, atunci ce motiv am avea ca sa nu apelam la acesti minunati oameni? Personal abia astept sa gust din experienta lor si mai mult de atat, vreau sa descopar lucruri noi direct legate de mine. Locul de munca isi pune si el amprenta asupra personalitatii noastre. Mediul sanitar este dur. Adesea ne-am lovit noi sau cei din jurul nostru de probleme care dor. Ma intreb si intreb aceasta comunitate de oameni deosebiti, cum as putea sa imi mentin eleganta in aceste momente? Care ar trebui sa imi fie pilonii de sustinere? Cum le-as putea da oamenilor eleganta? Simt ca pastrandu-mi eleganta pot infrunta problemele mult mai usor. Atitudinea este totul. Eu i-as putea ajuta pe ei? Cu siguranta, am intrebari la care nu s-au gandit.

sursa foto: ellis.ro

sursa foto: ellis.ro

Ai incredere in tine. Indrazneste, fii eleganta!

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

