Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, și tu poți fi un meșter priceput!

pe 7 Noiembrie 2015

Totul pleaca de la cei 7 ani de acasa. Mie imi place sa numesc aceasta perioada culmea achizitilor. Eu nu mi-am petrecut acesti ani in casa parinteasca ci in intr-o casa veche, fara prea multe conditii, in casa bunicii. Tati si mami ma intrebau mereu ce vreau sa imi aduca pentru data viitoare, cand vor venii. O galeata de curent, mi s-a luat sa mananc la (lampa cu) gaz lampant., le spuneam. Acum ma gandesc ca le rupeam sufletul cu raspunsul meu, dar raspundeam sincer, ca orice copil care spune curat ceea ce gandeste. Ziua ma tineam dupa mamaia mereu. Imi aduc aminte de zilele cand soarele arzator ma batea in cap si ma uitam cum coseste, si cat de mult imi placea pe urma sa ma arunc pe purcoaiele de fan proaspat cosit. Imi aduc aminte si de chitaila pe care o trageam cand dadeam de un scaiete sau de un ciulin sau chiar de amandoi. Mamaia, o femeie vaduva manuia toate ustensile cu o indemanare fantastica.

Acum ceva timp am avut curiozitatea sa o intreb pe mamaia de ce nu s-a recasatorit: Au trecut atatia ani de cand a murit, 14-15 ani, si inca il stiu de frica. Nu as putea sa aduc un alt barbat in casa lui. Raspunsul mi-a taiat rasuflarea, mi-a inghetat sangele in vene. O femeie cu 4 clase mi-a demonstrat ca nu conteaza acei 3 – 4 – 5 ani de facultate, ci acei 7 de acasa.

Azi am crescut, m-am maturizat, mi-am dorit casa mea, mi-am dorit o iubire ca a bunicii mele, o iubire sa dainuie la infinit. Visele se indeplinesc, trebuie sa crezi in ele, trebuie sa le cladesti si sa nu uiti de unde ai plecat. Astazi am casa mea. O casa care imi aminteste in fiecare zi de mamaia mea. Mi-am dorit o casa frumoasa, luminoasa si spatioasa cu o curte imensa. Stiam bine cata munca implica sa ai o casa si o curte aranjata tot timpul. Am insistat ca toata curtea sa fie plina de verdeata, iar gazonul sa fie tuns periodic. Era coasei trecuse, aveam nevoie de o masina de tuns iarba. Mirosul ierbii proaspat tunse imi trezea amintiri vechi. Vi s-a intamplat sa aveti in fata, in acelasi timp, si trecutul si viitorul? Pe de o parte aveam trecutul prin amintirea bunicii, pe de alta parte vedeam viitorul, vedeam un baietel care se arunca pe gramada de iarba proaspat tunsa, asemenea mie in frageda copilarie. Ce puteri putea sa aiba o masina de tuns iarba asupra mea.

De cand eram mica mi-a placut sa stau in curte, sa simt adierea vantului cum se joaca in parul meu, parca si mancarea avea alt gust. Pentru a avea acestea si acum, mi-am convins sotul sa construim un foisor. Am urmarit tutoriale, le-am comparat, ne-am consultat si am ales un foisor ultra modern. Aveam nevoie de materiale si de scule elecrice. Citisem noi sa trebuie sa masori de mai multe ori si sa tai o data. Totul parea prea usor. Motofierastraul Makita ne ajuta incredibil de mult si de repede. Numai seara cand ne retrageam in camera simteam cat de mult am muncit in ziua respectiva, in rest, pe timpul zilei parea o distractie totala. Printre doua – trei sau chiar noua cuie batute ii mai furam o sarutare. Am imbinat utilul cu placutul si tare mandrii de noi eram pe masura ce proiectul se apropia de sfarsit. In momentul in care a fost gata, ne uitam la el si nu ne venea sa credem, era facut de noi, de noi si de GTools, ei ne-au oferit sculele electrice potrivite, fara ei nu as fi indraznit nici sa visez.

PS: Dragul meu barbat, stiu ca mereu iti bagi nasul prin blogul meu ca sa vezi ce ganduri ascunse am si le fac publice. Tin sa te anunt ca ti-ai ales o sotie care tot timpul vrea ceva, pana acum a fost floare la ureche. Ia loc pe scaun, o sa ai nevoie de el, dupa ce vei vedea urmatorul filmulet:


Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

