Lumea mea e simpla…

…about me

Wishlist de toamna

pe 10 Noiembrie 2015

Cu totii suntem de acord ca haina nu il face pe om. Haina il ajuta sa se defineasca in raport cu ceilalti, ea face parte din om pentru ca ea este o oglinda a celui ce o poarta. Hainele pot da informatii despre statutului social al purtatorilor. Pretul exorbitant cerut de croitori care fac haine pe comanda ne linisteste imediat. Nu-i nimic, exista o imensa industrie de confectii pentru toate gusturile. Adevarat. Marea problema pe care o intampinam, noi cumparatorii, sunt acele haine la moda. Nu toate ne avantajeaza si astfel sesiunile de shopping devin interminabile. Din punctul meu de vedere, haina trebuie sa fie aleasa dupa propriul gust, sa il ajute sa isi defineasca personalitatea si sa fie o reflexie a caracterului.

Compania Pantone din Statele Unite s-a autointitulat ”autoritatea globala a culorii”, de aici se dicteaza trendul și normele culorilor. Designerii mereu vor lansa anumite tendinte. Tine doar de creativitatea noastra sa mixam hainele, astfel incat rezultatul sa fie un outfit demn de admirat. In acelasi timp, consider cel mai important este sa ne simtim bine in hainele pe care le purtam.

Programul meu zilnic este unul incarcat si imi pare rau ca nu reusesc sa fac tot ce mi-as dorii. Serviciul , munca si practica sunt activitatile carora le dedic cel mai mult timp, de la spital fug la facultate si de la facultate la practica. Hainele pe care le aleg, trebuie sa imi confere confort intreaga zi. Zilele trecute imi spunea un profesor ca avem cea mai mare bogatie, timpul. Bogatia asta a mea, m-a indreptat catre shoppingul online. Pretul dicteaza si astfel cautarile mele m-au indreptat catre haine outlet si nu regret nicio clipa pentru alegerea facuta. Am vazut multe rochii outlet care mi-au mers la suflet, dar nu le pot purta tinand cont de programul meu. Aceasta este una din marile mele dezamagiri.

Vreau sa va arat un outfit pentru aceasta toamna pe care l-am realizat folosind produsele celor de la Rainbow Outlet. Am gasit la ei tot de mi-a trebuit. Pentru acest lucru ii respect, e foarte important pentru client sa gaseasca tot ce isi doreste in acelasi loc. Ei comercializeaza produse de firma pe care le consider „mai dedicate” clientului si aici am gasit blugi outlet, paltoane outlet, pulovele outlet, geci outlet, totul este outlet, doar de noi depinde ceea ce adaugam in cos. Majoritatea produselor alese de mine sunt de la BSK, dar am adaugat produse si de la Zara, NLY, Massimo Dutti si OVS.

Unti

Prima impresie conteaza. Nu imi place sa ies in evidenta, dar intotdeauna mi-a placut sa ma identific cu ceea ce port si imi place ca tinuta mea sa aiba o pata de culoare. Confortul si calitatea hainelor sunt privilegiate in viata mea si caut mereu ca ambele aspecte sa fie impacate. Sunt de convingere ca hainele nu ofera doar indicatii despre noi, ci in ele se impregneaza o parte din sufletul nostru. De cate ori nu am mirosit o bluza si ne-am amintit de persoana care a purtat-o? Eu am pierdut sirul…

Lasă un răspuns

