Lumea mea e simpla…

…about me

Proba 18. Zâmbete la buchet

pe 12 Noiembrie 2015

SuperBlog 2015 reprezinta o provocare incredibila de mare. Fiecare participant trece prin anumite faze de la anuntarea temei pana la scrierea ei. Unele teme le pot incadra in intamplari din viata mea si pentru altele trebuie sa imi las imaginatia sa umble pe carari ascunse in cautarea unei idei. Personal ma bucur atunci cand tema probei ma „nimereste”, scriu cu zambetul pe buze si le multumesc ca mi dau prilejul sa retraiesc acele clipe.

Vreau sa va impartasesc o zi din viata mea, dar pana atunci sa incepem cu inceputul. In vara acestui an l-am cunoscut pe el, un barbat misterios dar sensibil. Oricat de mult incercam sa nu mai fiu atenta la el, timbrul sau vocal imi atragea atentia. Ii sorbeam povestile, ii adoram vocea, simteam ca nici el nu ma scapa din priviri. A urmat un schimb de priviri, unele pe furis, altele directe. Imi aduc aminte de prima intrebare pe care i-am adresat-o: din ce parte a tarii esti? . Vocea lui…, avea ceva in ea. Aveam sa descopar ca este get-beget, ca si mine, din acelasi oras dar, de foarte multi ani locuieste peste mari si tari, mai exact pe taramul fagaduintei. A urmat o vara de vis, simteam ca ne cunoastem din totdeauna. Nici unul nu deschidea subiectul ce va fi dupa plecarea lui, mai mult, voiam ca fiecare sa ii ofere celuilalt momente de neuitat. Dupa aceste momente a urmat o despartire demna de un film romantic: lacrimi, suspine, promisiuni, intoarceri din drum pentru un ultimul sarut.

Au urmat saptamani si luni in care el era cel care ma trezea sa ma duc la munca, la scoala : „hai puturosenie, trezeste-te!” imi spunea. El era omul care imi asculta ofurile legate de munca, ma asculta invatand si ma vedea pe webcam, cand adormeam, in timp ce imi vorbea. Aveam zile cand dorul de el se acutiza. Despre una din aceste zile vreau sa va vorbesc.

06:00. Telefonul suna. Stiu care ii vor fi primele cuvinte. Ii raspund si imediat pun capul pe perna. Nu vreau ca somnul sa mi se sperie. „Buna dimineata printesa mea! Azi tac, tac si ascult fosnetul frunzelor si pasul grabit al vantului. Daca asculti cu atentie, o sa auzi si razele de soare cum se scurg pe frunzele ruginite. Asculta! Auzi cum se inalta aroma cafelei din ceasca? Oricat ai fi de grabita, gaseste o clipa in care sa taci si sa asculti! O zi linistita!” Ce? Cum? Nu e posibil. Ceva s-a intamplat cu bab’ . M-a lasat fara cuvinte, m-am trezit instant. Asta da trezire. Am plecat la serviciu, dar ma simteam aeriana. Toata lumea ma intreba ce am patit si le raspundeam cu un zambet. Ziua trecea frumos. As fi dat tuturor din bucuria mea.

BucheteTrandafiri-300x209
[…] Imi aud numele. O colega ma striga. Ridic capul si vad un barbat, cu un buchet de trandafiri, care se apropie de mine. Inima imi batea nebuneste. Simteam cum nu mai puteam sa controlez adrenalina. „Pentru dvs de la barbatul care va iubeste de peste mari si tari. Gingasia acestor flori sa va aline dorul de el.” Le-am luat, i-am multumit si imediat a inceput telefonul meu sa sune. Nu avea rost sa imi pun intrebarea de ce suna fix acum. Clar stia, secunda cu secunda, ce se intampla in jurul meu. „Am descoperit o florarie online din Bucuresti care livreaza buchete de trandafiri cu o promptidutine remarcabila. Viata ta va fi presarata numai cu buchete de trandafiri pentru ca esti tot ce am visat. Te iubesc enorm de mult.” Am inceput sa plang. Era un vis tot ce mi se intampla. Atat de departe si totusi atat de aproape.

Eu aici, el acolo, dar o iubire ne leaga. Am fost uimita sa vad ca un roman si un american au gandit acelasi lucru. Oare sa fie un semn scris cu foarte multi ani inainte?

Citat-Nicolae-Iorga1

Citat-Abraham-Lincoln

Toata ziua am mangaiat florile cu privirea. Au urmat nenumeroase discutii despre aceasta zi. Voiam sa stiu cum a planuit totul si care a fost sursa cuvintelor in dimineata aceea. Astazi, se implinesc doua luni de cand am primit acele flori si inca le mai am. Nu puteam sa nu pun o parte din acele flori la presat. Este o amintire vesnic vie.

sursa: album propriu

sursa: album propriu

Lasă un răspuns

