Lumea mea e simpla…

…about me

BestWatch for you!

pe 19 Noiembrie 2015

Au trecut ani multi, multi ani de cand am simtit ca intru in pamant de rusine. Motivul era simplu: nu stiam sa citesc ceasul mecanic. Imi aduc aminte si acum, cand sora cea mica a mamei a luat ceasul din perete si mi l-a explicat pas cu pas. As vrea sa va spun ca imedat am inteles misterul lui, dar as mintii. Timpul isi vedea de treaba lui si eu am inceput sa indragesc ceasurile. Prima data am inceput sa port un ceas vechi de al mamei, sa ii demonstrez ca pot sa am grija de el. In momentul in care a considerat ca merit, mi-a cumparat un ceas pe care il adoram. Aveam momente cand imi doream sa ma intrebe lumea cat este ora din doua motive: sa le demonstrez ca acum stiu sa spun cat este ora si sa imi admire ceasul.

shutterstock-1775860poxa

Chiar daca au trecut foarte multi ani de atunci, aceasta este una din amintirile care a ramas vesnic vie in mintea mea. Pasiunea mea pentru ceasuri a crescut. Ceasurile Timex au fost cele care imi puneau inima la incercare. Indiferent de starea pe care o aveam, erau gata sa imi ofere un ceas. Mi-au cucerit sufletul si mintea fiind un brand creativ, inovator si nu in ultimul timp accesibil. Daca ar fi sa descriu acest brand printr-un cuvant ar fi inovatie. Ani de zile am admirat aceste ceasuri din spatele vitrinelor si din fata calculatorului. Azi pot sa spun ca sunt fericita detinatoare a unui ceas Timex, ceas pe care l-am asteptat aproape doua luni pentru ca l-am comandat de pe un „site extern”. Am avut teama ca nu va ajunge, teama ca nu va ajunge intreg, teama ca nu va fi un ceas original. Imi asum, vina, greselile si graba. Exista o vorba romaneasca, pana nu te dai cu capul de pragul de sus, nu il vezi pe cel de jos. Consider ca mi-am invatat lectia si ma bucur ca a fost doar atat.

Mi-am surprins de cateva ori iubitul ca imi admira ceasul intr-un mod mult mai patrunzator. Mi-am pus intrebarea: isi doreste unul la fel sau vrea sa imi cumpere el alt ceas de la ei? (Off tu comunicare non-verbala.) Imi place sa-l surprind, sa ii vad zambetul jucaus pe fata si daca o sa ne surprindem unul pe altul o sa fie un moment mirabulos.

Timex-T2p382-Men-Watch-SDL732770491-1-491c7

Tinand cont de evolutia ceasului in viata mea, de intamplarile pe care le-am trait din plin, vreau sa va impartasesc urmatoarea mea achizitie: ceas barbatesc Timex intelligent quartz fly back cronograf T2P382. Exact. Acest ceas nu este pentru mine, este petru iubitul meu sot. Ceasul il voi achizitiona de la Bestwatch pentru ca imi ofera liniste, scap de toate temerile acelea, ajunge mult mai repede si am si transport gratuit. Numai plusuri. Este o dovada ca sunt atenta si la micile gesturi pe care le face. As putea spune ca prin acest cadou imi arat si recunostiinta pentru tot ce mi-a daruit si nu in ultimul rand, imi doresc ca relatia noastra sa durere la fel de mult ca viata unui Timex.

Daca Timex poate, putem si noi.

Lasă un răspuns

